پاسخگویی به بیش از 89 هزار تماس مردمی در مرکز امداد مکانیزه شیراز
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام فارس - مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: در سال گذشته پاسخگویی به 89 هزار و 735 تماس در مرکز امداد مکانیزه شرکت گاز کلانشهر شیراز، صورت گرفت.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، وحید بهفر با بیان اینکه سامانه امداد مکانیزه 194 گاز، سامانهای نرمافزاری است که به منظور مدیریت الکترونیکی حوادث و اتفاقات ناشی از گاز طبیعی راهاندازی شده است، اظهار کرد: مهمترین عملکرد این سامانه برنامهریزی حضور به موقع امدادرسانان در محل وقوع حادثه یا تأسیسات نیازمند تعمیرات است.
وی با اشاره به اینکه تماسهای دریافتی مرکز امداد مکانیزه به دو گروه عملیاتی و غیرعملیاتی تقسیم میشود، افزود: نحوه پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی میشود.
سرپرست شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: اغلب مشکلات و سوالات مشترکان با راهنمایی کارشناس اپراتور به صورت شفاهی پاسخ داده میشود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امداد در محل حادثه است که در این صورت اطلاعات به صورت آنلاین به واحدهای مربوطه ارسال میشود و به دنبال آن نیروهای امدادی مستقر در آن مرکز با حضور سریع در محل حادثه اقدام به امدادرسانی و برطرف کردن مشکل میکنند.
بهفر با بیان اینکه واحد امداد گاز در تمام فصول و به صورت 24 ساعته در خدمت هماستانیها و مشترکان گاز است، خاطرنشان کرد: در همین راستا اقدامات مقتضی برای بهبود مدیریت الکترونیکی امداد گاز از جمله بازنگری و پایش مستمر فرآیند امدادرسانی و ساماندهی نیروهای امدادی بر اساس آخرین استانداردهای موجود پیگیری میشود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته پاسخگویی به 89 هزار و 735 تماس در مرکز امداد مکانیزه شرکت گاز کلانشهر شیراز، صورت گرفت، تاکید کرد: مرکز مکانیزه بهرهبرداری و امداد گاز کلانشهر شیراز با 9 پست امدادی و گشت سیار و پنج دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانهروز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشترکان گاز شیراز است.
کد خبر 767492
-
شنبه ۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹:۴۶
-
۱۰ بازديد
-
![](/images/komen.png)
-
پیام فارس
لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/825867/