پیام فارس

آخرين مطالب

بنیاد شهید و امور ایثارگران

اجرای ۱۴ برنامه شاخص توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام طی هفته دفاع مقدس

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از اجرای ۱۴ برنامه شاخص توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی هفته دفاع مقدس خبر داد

شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران برگزار شد

پیام فارس - در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان، جلسه شورای اداری معاونین و روسای بنیاد با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با ایثارگران محله سیزده‌آبان شهرری دیدار کرد

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران امروز دوشنبه(۲۶شهریورماه) با حضور در محله ۱۳آبان شهرری با یک جانباز هفتاد درصد و یک فرزند جانباز متوفی دیدار و گفتگو کرد.

اجرای ۱۴ برنامه شاخص توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی هفته دفاع مقدس

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از اجرای ۱۴ برنامه شاخص توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی هفته دفاع مقدس خبر داد

خدمت به شهدا و خانواده معظم ایشان رسالت اصلی بنیاد و مدال افتخاری است

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: خدمت به شهدا و خانواده معظم ایشان رسالت اصلی بنیاد و مدال افتخاری است بر سینه خادمان به شهدا، خدمتی که نمی توان پایانی برای آن متصور شد.

وحدت و همدلی مورد تاکید شهدای سال‌های دفاع مقدس قرار داشت

پیام فارس - معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمانه با شاعران ایثار و شهادت به‌مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی با عنوان سرود سرو که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در سالن اجتماعات بنیاد برگزار شد، گفت: وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت مورد تاکید شهدای سال‌های دفاع مقدس قرار داشت.

مهندس اوحدی: شاعران سرمایه‌ای ارزشمند در سال‌های دفاع مقدس بودند

پیام فارس - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمانه با شاعران ایثار و شهادت به‌مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی با عنوان سرود سرو که امروز دوشنبه ۲۶ شهریورماه با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در سالن اجتماعات بنیاد برگزار شد، گفت: شاعران به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در سال‌های دفاع مقدس بودند.

شاعران زندگی‌نامه شهدا را دستمایه تولید آثار فاخر هنری قرار دهند

پیام فارس - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست صمیمانه با شاعران ایثار و شهادت به‌مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی با عنوان سرود سرو که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در سالن اجتماعات بنیاد برگزار شد، با تاکید بر خلق آثاری در مورد شهدا و رشادت‌های آنها در سال‌های دفاع مقدس، گفت: شاعران زندگی‌نامه شهدا را دستمایه تولید آثار فاخر هنری قرار دهند.

دیدار مدیرکل بنیاد کرمانشاه با جانباز معزز ۷۰ درصد کرمانشاهی

پیام فارس - مدیرکل بنیاد کرمانشاه در دیدار با جانباز گرانقدر ۷۰ درصد کرمانشاهی، گفت: جانبازان معزز شهدای زنده ای هستند که باید سجایای اخلاقی این عزیزان در جامعه اشاعه داده شود.

استقبال خوبی در سراسر کشور از مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران شد

پیام فارس - فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت گفت: استقبال خوبی در سراسر کشور از مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران باید الگوی نشر قرآن و معارف آن باشد

پیام فارس - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند الگوی نشر قرآن و معارف آن باشد.

پنجمین جشنواره قرآن و عترت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

پیام فارس - پنجمین جشنواره قرآن و عترت بنیاد شهید و امور ایثارگران به همت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید، با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح روز یکشنبه، ۲۵ شهریور ماه برگزار شد.

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

پیام فارس - نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج و معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل خانواده شهید والامقام «محمدرضا نجفی» و جانباز سرافراز «ابوالقاسم زارعتکار» با خانواده این عزیزان دیدار و گفتگو کردند.

عیادت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جانبازان بستری در بیمارستان قم

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با جانبازان بستری در بیمارستان قم گفت: جانبازان جان خویش را در کف اخلاص گذاشتند و اعضا و جوارح شان را تقدیم کردند تا اسلام، انقلاب اسلامی و ارزش‌ها زنده بماند.

پدر شهیدان «سید محمد و سید داود الیاسی» به لقاءالله پیوست

پیام فارس - مرحوم «حاج سید اکبر الیاسی» پدر شهیدان والامقام «سید محمد و سید داود الیاسی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و پیکرش در آستان امام‌زاده شعیب(ع) آرام گرفت.

آغاز ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد

پیام فارس - اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه ای به نقل از مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی زمان و نحوه ثبت تقاضای انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

برنامه ریزی برای انجام ۳۰۰ دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در ایلام طی هفته دفاع مقدس

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ازبرنامه ریزی برای انجام ۳۰۰ دیدار با خانواده های معظم شهدا در ایلام طی هفته دفاع مقدس خبر داد.

شهدای گرانقدر برای اعتلای نظام، ایستادگی و رشادت کردند

پیام فارس - فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم اختتامیه اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی کرمانشاه گفت: شهدای گرانقدر برای اعتلای نظام، ایستادگی و رشادت کردند و وظیفه حفظ و پاسداری از دستاورد گرانبهای این عزیزان بر عهده ماست.

مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر فارس به حدود ۷ هزار ایثارگر استان خدمات ارائه داد

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر استان به حدود ۷ هزار نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمات روانشناسی و مشاوره ارائه کرده است.

خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی هستند

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در جلسه هم اندیشی مجمع نمایندگان استان که با محوریت بررسی مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در محل سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزار شد، گفت: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه‌داران عرصه‌ ایثار و حامیان حاضر در همه صحنه‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

اردوی راهیان نور برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران است

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی برای نسل‌های جوان و نوجوان، یادآوری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگرانی است که در دوران دفاع مقدس پاسدار آب و خاک ایران اسلامی بوده اند.

۸۰ درصد مزار شهدای استان خوزستان در دو سال گذشته ساماندهی شد

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، با بیان اینکه در مجموع حدود ۸۲ میلیارد تومان رقم در حوزه ساماندهی گلزار شهدا در دو سال به بنیاد استان خوزستان اختصاص داده شده، گفت: همچنین ۱۴۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه ورزشی، فرهنگی و توانبخشی بنیاد اختصاص داده شده است.

برگزاری میز خدمت بنیاد استان البرز در مصلی نماز جمعه

پیام فارس - مدیرکل، معاونان و روسای ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه روسای مناطق یک و دو شهرستان کرج روز جمعه ۲۳شهریورماه با حضور در میز خدمت نماز جمعه کرج به صورت چهره به چهره با ایثارگران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات آنان رسیدگی کردند.

مسئولان بنیاد استان قزوین با ۷۰ خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان بوئین‌زهرا دیدار کردند

پیام فارس - مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین در شهرستان بوئین‌زهرا حضور یافته و با اجرای طرح سپاس با ۷۰ خانواده شاهد و ایثارگر این شهرستان دیدار کردند.

دیدار مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم «شهید غلامرضا فولادی» در اراک

پیام فارس - مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان مرکزی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید غلامرضا فولادی دیدار و از صبر و استقامت این عزیزان تجلیل کردند.

دیدار مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی

پیام فارس - مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان مرکزی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با حضرت آیت الله «دری نجف آبادی » نماینده ولی فقیه در استان و دکتر مخلص‌الائمه استاندار مرکزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ادامه راه شهدا وظیفه‌ای است که باید از آن تبعیت کنیم

پیام فارس - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیست و یکمین یادواره ۲۲۰ شهید منطقه چهاردانگه ساری که امروز پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه در روستای ایلال برگزار شد، گفت: ما وظیفه تبعیت از شهدا و ادامه راهشان را داریم اینکه بین آن‌ها و خدا چیست مسائلی است که در عالم غیب وجود دارد و ما نمی‌دانیم.

بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مرکز توانبخشی جانبازان شهید بهشتی / انعقاد ۲هزار قرارداد با مراکز درمانی از طریق بیمه دی

پیام فارس - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم‌زمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان شهید بهشتی ضمن عیادت و گفت‌وگو با جانبازان این مرکز، در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر باید رفتارهای ایثارگرانه و مطالبه‌گر در جامعه داشته باشند

پیام فارس - مدیرکل دفتر تشکلهای ایثارگری و مشارکتهای مردمی در مراسم تجلیل از تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان البرز که چهارشنبه ۲۱ شهریورماه در مجتمع فرهنگی شهید آیت‌الله رئیسی برگزار شد، با تاکید بر اینکه تشکل‌های شاهد و ایثاگر باید رفتارهای ایثارگرانه در جامعه داشته باشند، گفت: انتظار بنیاد از تشکل‌ها شاهد و ایثارگر این است که مطالبه‌گر باشند و در قبال اتفاق‌های اجتماعی و سیاسی احساس مسئولیت و تعهدپذیری داشته باشند.

استقبال از جانباز ۷۰درصدِ عضو کاروان پارالمپیک کشور در فرودگاه تبریز

پیام فارس - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از جانباز سرافراز ۷۰درصد که به‌عنوان سرپرست تیم ملی والیبال نشسته ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور داشت، در فرودگاه بین‌المللی تبریز استقبال کرد.

کارگاه‌های آموزشی موجب ارتقای سیستم در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری خواهد شد

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برای رابطین مشاوران و ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: آگاهی بخشی از قوانین و مقررات موجب خدمات رسانی بهتر به خانواده های شهدا و ایثارگران خواهد شد.

معرفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

پیام فارس - مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین کاویانی راد، مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ،مدیرکل، معاونان و اعضای شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزار شد.

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با جامعه ایثارگری در نوشهر

پیام فارس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نوشهر به صورت چهره به چهره با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران دیدار کرد و مشکلات آنان را در موضوعات مختلف خدمت رسانی مورد رسیدگی قرار داد.

ساير مطالب

عیادت سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی از 2 جانباز 70درصد در بیمارستان

اعزام بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران به اردوی راهیان نور غرب کشور

دیدار استاندار خوزستان با خانواده دو شهید مدافع حرم

شهدا و ایثارگران الگوی عزت و ایستادگی هستند

در مجموعه صندوق شاهد نگاه خدمت‌رسانی به ایثارگران حاکم است

بارگذاری خودروهای جدید از برندهای متفاوت در سامانه یکپارچه خودرو جانبازان/ مشمولین در صورت تمایل نسبت به اعمال تغییرات اقدام کنند

مادر شهیدان والامقام «چالکش محمدی» از تنکابن مازندران آسمانی شد

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب پویایی جامعه است

دیدار مسئولان و فرماندهان نظامی استان مرکزی با آزاده و جانباز سرافراز «ابراهیم نصیری»

چهل‌وسومین سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی در همدان برگزار شد

اجرای 22 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس توسط بنیاد شهید آذربایجان شرقی

خادمان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال خدمت به بهترین قشر جامعه هستند

عیادت سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی از پدر و مادر شهید «عبدی» در بیمارستان

معنویت افزایی اولویت اول اردوی راهیان نور است

دیدار رئیس بانک دی استان البرز با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

پنجمین جلسه «اخلاق کاربردی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار شد

حضور استاندار بوشهر در منزل 3 خانواده شهید در روستای بنه گز

دیدار مدیرکل بنیاد مازندران با خانواده سردار شهید جعفر کیمیا در بهشهر

عیادت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از جانباز 70 درصد

برگزاری جلسه مشاوره انتخاب رشته برای داوطلبین کنکور استان زنجان

نمایشگاه تصویرسازی و نقاشی دیجیتال شهدای مدافع حرم تا پایان هفته دفاع مقدس پابرجاست

مشکلات تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان خوزستان بررسی شد

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با مدیریت شعب بانک صادرات استان

مهندس اوحدی: خدمت به جامعه ایثارگری از قداست ویژه‌ای برخوردار است

انتصاب معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار نماینده مردم دشتی و تنگستان با مدیرکل بنیاد استان بوشهر

برگزاری سومین نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شد

جانباز 70 درصد حاج «مقصود کارگر جدی» به همرزمان شهیدش پیوست

رزمایش بزرگ دیدار از خانواده‌های شهدای مازندران در 28شهریور ماه برگزار می‌شود

همایش علمی پژوهشی «ایثار» برگزار می‌شود

جانباز 70 درصد کاشمری به همرزمان شهیدش پیوست

انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران

نخستین گروه از خانواده معزز شاهد و ایثارگر عازم شهرهای مقدس مشهد و قم شدند

محور قرار دادن مشی شهدا و ایثارگران از مهمترین شاخص های انقلاب اسلامی است

پرونده 200 متقاضی ایثارگر در کمیسیون موارد خاص بررسی شد

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «کجباف»

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «فریدی»

دیدار استاندار اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان بنیاد شهیداستان همدان

بررسی مشکلات 30 شهروند آذربایجان شرقی

انتصاب مشاور و مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «ابول پور مفرد»

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «احمدی وردنجانی»

پیام تسلیت دکتر پزشکیان در پی درگذشت مادر شهیدان «عباسی بنه»

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «نظافت یزدی»

اعزام اولین گروه از ایثارگران البرزی به مشهد و قم

ارتقا همکاری‌های سپاه و بنیاد شهید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت می‌کند

مادر شهیدان«حسن و علی‌اصغر فریدی» به فرزندان شهیدش پیوست

کسب رتبه برتر اداره کل بنیاد بوشهر در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی

انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران با کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی