سراسر استان فارس تحت پوشش سامانه ارتباط با مشتریان (سامانه 122) قرار گرفت
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام فارس - به گزارش خبرگزاری موج از فارس
، علی شبانی مدیر عامل شرکت آبفا استان، در همین رابطه با اشاره به گستردگی فارس و خدمترسانی به 122 شهر و بالغ بر 2 هزار و 200 روستا گفت: به محض آغاز مسئولیت در شرکت آب و فاضلاب فارس و با توجه به این که تنها 19 شهرستان استان تحت پوشش اقدامات فوریتمحور مرکز ارتباط با مشتریان (سامانه 122) بود، الزام شد در کوتاهترین زمان ممکن سراسر استان زیر پوشش این مرکز قرار گیرد.
وی اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید شرکت مبنی بر ارائه ی خدمات بهنگام و با کیفیت به مشترکین، مقرر شد تا در پرتو تلاش مضاعف، تا انتهای دیماه امسال این مهم محقق شود و تمامی اقدامات خدماتی و فوریت محور در سراسر استان برقرار گردد که بحمدالله پروژه مزبور بسیار زود تر از موعد مقرر به بهره برداری رسید.
او افزود: مرکز ارتباط با مشتریان ( CRM ) دارای سامانه ای است که به منظور پاسخگویی به کلیه نیازهای خدماتی و فوریت محور مشترکین اهم از اعلام حوادث و اتفاقات حوزه آب، فاضلاب و بهداشت، همچنین درخواست های مشترکین، شکایت، انتقادات و پیشنهادات تعریف شده است.
مدیرعامل شرکت آبفا فارس ادامه داد: این مرکز از سامانه پاسخگویی خودکار ( IVR ) در جهت اعلام قطع آب، راهنمایی مشترکین، دریافت درخواست های مشترکین، گرفتن وقت ملاقات از مدیرعامل و معاونین، شکایات ، پیشنهادات و انتقادات نیز بهره می برد.
وی یادأور شد، مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان در ابتدای آبان ماه سال جاری کلیه شهر ها و روستاهای استان فارس را تحت پوشش خدمات این مرکز درآورده است؛ همچنین کلیه اقدامات فوریت محور و خدمات محور به مشترکین تحت پوشش و مشتریان این مرکز ارائه می گردد.
شبانی در خصوص عملکرد این مرکز نیز گفت: این مرکز از ابتدای آبان ماه تا پانزدهم دی ماه سال جاری پاسخگوی بیش از 21 هزار تماس از مشترکین بوده است که از این تعداد 18 هزار و 638 تماس از طریق پاسخگویی مستقیم اپراتور ها و 2 هزار تماس از طریق پاسخگویی خودکار (IVR) انجام پذیرفته است .
رئیس هیأت مدیره شرکت آبفا فارس در خصوص موضوع تماس ها هم اظهار کرد: در دوره مذکور 237 مورد قطعی آب از سوی امور آبفا شهرستان های فارس به مرکز ارتباط با مشتریان گزارش گردیده که از طریق IVR به اطلاع مشترکین رسانده شده است.
او گفت: عمده تماس های مشترکین با این مرکز، فوریت محور و به ترتیب مربوط به اعلام نشتی انشعابات و شکستگی در شبکه توزیع بوده و بیشترین تعداد حوادث و اتفاقات آب در بین شهرهای استان نیز مربوط به شهرهای جهرم ، نورآباد و مرودشت بوده است.
شبانی تصریح کرد: تعداد کل حوادث و اتفاقات آب در استان فارس از ابتدای آبان ماه تا پانزدهم دی ماه سالجاری بیش از پنج هزار و 500 فقره بوده و بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع ، مربوط به اتفاقات انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال بوده است.
مدیر عامل شرکت آبفا فارس در خصوص تعداد حوادث فاضلاب در شهرها و روستاهای منتفع از سیستم جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب هم گفت: در بازه ی زمانی یاد شده، 195 فقره حوادث فاضلاب گزارش شده است.
رئیس هیأت مدیره شرکت آبفا فارس در پایان از مشترکین آب و فاضلاب سراسر استان خواست تا در راستای ارتقاء سطح خدمات، هر گونه اختلال در روند ارائه ی خدمات آب و فاضلاب اعم از قطع آب، شکستگی خطوط انتقال یا شبکه های توزیع آب و همچنین کیفیت آب را از طریق سامانه تلفنی 122 گزارش نمایند.
-
چهارشنبه ۲۶ دي ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳:۳۹
-
۴ بازديد
-
-
پیام فارس
لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/902571/