پیام فارس

آخرين مطالب

فال روزانه شنبه 21 مهر 1403 اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس -

پیام فارس

پیام فارس

مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد ????
فروردیناردیبهشتخردادتیر
مردادشهریورمهرآبان
آذردیبهمناسفند
مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد ????
فروردیناردیبهشتخرداد
تیرمردادشهریور
مهرآبانآذر
دیبهمناسفند
فال روزانه به عنوان یکی از روش‌های پیش‌بینی در فرهنگ‌های مختلف رواج دارد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درباره مسائلی مانند موفقیت در کار، عشق و روابط، سلامتی و... باشند. برخی از افراد به فال روزانه به عنوان یک سنت یا روشی برای به دست آوردن راهنمایی در زندگی اعتقاد دارند و برخی دیگر نیز به آن صرفا به عنوان یک سرگرمی و تفریح نگاه می‌کنند. در هر صورت اگر شما نیز به فال و طالع بیینی علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید تا ببینید امروز چه چیزی پیش روی شما است.
فال حافظ استخاره طالع بینی حروف ابجد فال انبیا فال پاسور فال قهوه

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شمامدیر بودن
سیاره شمامریخ
سنگ ماه تولدالماس
رنگ مورد علاقهقرمز مایل به زرد
نقاط قوتباهوش، قاطع، ماجراجو
فروردین ماهی عزیز... در جستجوی یک رابطه جدید هستید، اما تردید و اما و اگرها رهایتان نمی‌کند. نباید بگذارید تجربه‌های پیشین شما را از پیش رفتن و رسیدن به تجربه‌های جدید بازدارد؛ اگرچه مسلما احتیاط شرط عقل است. این وضعیت را مورد سوال قرار می‌دهید. تسلیم نشوید و یک زندگی اجتماعی پرتحرک و رابطه‌ای عاشقانه را برای خود فراهم کنید.

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شمابا اراده و مصمم
سیاره شمازمین
سنگ ماه تولدزمرد
رنگ مورد علاقهصورتی جیغ
نقاط قوتسخت کوش، شجاع، صادق
اردیبهشت ماهی عزیز... امروز آرامش درونی خاصی دارید که آن را مدیون قلب پاک و روح مهربانتان هستید ولی در نظر داشته باشید که روحیات انسان همیشه یک جور نیست و با گذشت زمان و شرایط محیطی که در آن قرار دارد ممکن است تغییر کند. پس این روزهای آرام را غنیمت دانسته و همانگونه که نسبت به دیگران محبت دارید با خودتان نیز مهربان‌تر باشید.

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شماارتباطات بالا
سیاره شماعطارد
سنگ ماه تولدعقیق
رنگ مورد علاقهزرد
نقاط قوتشوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره
خردادماهی عزیز... به طور ناگهانی مشکلات پیچیده‌ای در مسیری که در آن قدم گذاشته‌اید به وجود آمده‌اند. مشکلاتی که بخشی از آن به دلیل ناآگاهی خودتان و بخشی دیگر از اشتباهات اطرافیانتان تشئت گرفته است. البته بدانید که این به معنی نیست که تمام آیند‌ه‌تان تباه شده و تمام نقشه‌هایتان نقش بر آب شده است.، بلکه نشانه‌ای است برای سخت کوشی چند برابر شما. اگر با شریک زندگیتان به مشکلی برخوردید بهتر است کمی از هم دور شوید تا این موضوع خود به خود رفع گردد.

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شمااحساسی
سیاره شماماه
سنگ ماه تولدمروارید
رنگ مورد علاقهنقره ای
نقاط قوتخود آموز بودن، پرورش دادن
تیرماهی عزیز... امروز به طور عجیبی و بدون هیچ دلیلی نسبت به خودتان و توانایی هایتان دچار تردید شده‌اید، ولی خیلی زود وضعیتی بهتر و نگرشی مثبت پیدا خواهید کرد. امروز احساسات و کارهایتان با یکدیگر متناسب نیستند، ولی خیلی خوب می‌توانید این وضعیت را کنترل کنید و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع نخواهند شد. با این حال تغییرات مداوم در رفتارها و حالاتتان در دیگران انتظارات غیر واقع بینانه ای به وجود خواهد آورد. پس بهتر است مواظب رفتارتان باشید و اگر مشکلی دارید آن را از دیگران مخفی نکنید تا برایتان مشکلی ایجاد نشود. کسی که دوست دارید کاملا آماده است که در هر زمینه‌ای به شما کمک کند تا کارهایتان به سرعت انجام شود، پس از حمایت او استفاده کنید.

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شماخلاق بودن
سیاره شماخورشید
سنگ ماه تولدیاقوت
رنگ مورد علاقهطلایی
نقاط قوتشجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا
مردادماهی عزیز... امروز پس از چند روز تعطیلی و بیخیالی، حواستان را روی مسائل مادی و اهداف کوتاه مدت خود متمرکز کرده‌اید. مدیریت بودجه تان در حال حاض از اهمیت بسیاری برخوردار است و اصلا نباید پولتان را صرف خرج های بی دلیل و غیر ضروری کنید. نگرانی در رابطه با مادیات برای شما وحشتناک و نفرت انگیز است، اما بخواهید یا نخواهید باید به این جنبه زندگی خود هم رسیدگی کنید. داشتن یک زندگی آرام نه تنها شما، بلکه اطرافیانتان را نیز تحت تأثیر قرار داده و مایه آرامش بیشتر آنها را نیز فراهم می ساز و در نتیجه رابطه عاطفیتان نیز بهبود خواهد یافت؛ پس به دست آوردن آرامش به ویژه رفاه مالی اهمیت زیادی برای شما باید داشته باشد.

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شماریزبین
سیاره شماعطارد
سنگ ماه تولدزبرجد
رنگ مورد علاقهآبی دریایی
نقاط قوتدقیق، منظم، کارآمد
شهریورماهی عزیز... بیقراری و آشفتگی دیروزتان دارد از بین می‌رود و همه چیز خیلی خوب و روبراه به نظر می‌رسد. امروز شما می‌خواهید دور و برتان شلوغ باشد، پس با دوستان و عزیزانتان همراه شوید و در خانه تنها نمانید. ارتباط داشتن با دیگران در حال حاضر بیش از هر چیز دیگری حالتان را خوب خواهد کرد. از ثبات و آرامش امروز خودتان لذت ببرید، اما مواظب باشید خودتان را درگیر بحث با کسی نکنید، زیرا دیگران به اندازه شما آرام نیستند و ممکن است با ایجاد تنش و نا آرامی حال خوبتان را بهم بریزند. یک راه فرار برای خود در نظر بگیرید و هر حظه که احساس خطر کردید بلافاصله خودتان را از مخمصه نجات دهید، قطعا شما در این زمینه مهارت زیادی دارد.

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شماهماهنگ بودن
سیاره شمازهره
سنگ ماه تولدعقیق
رنگ مورد علاقهصورتی کم رنگ
نقاط قوتسیاست مدار، جذاب
مهرماهی عزیز... احتمال این وجود دارد که فضای خانه به خاطر اظهارنظرهای غیر منتظره ای که شما کرده‌اید پر از تنش باشد. اعتماد به نفستان بیش از هر وقت دیگری است و این جسارت را داشته‌اید که نظرات مخالف خود را به زبان بیاورید. حالا که شروع کرده‌اید هر شکایت و هر عقیده ای که مدت ها در دلتان نگه داشته بودید را به زبان بیاورید، اما سعی کنید این کار را با نهایت ملایمت و آرامش انجام دهید، به ویژه وقتی طرف مقابلتان خانواده تان است. امروز دوستانتان ایده های جدید و هیجان نگیزی در سر دارند و شما هم به شدت وسوسه شده‌اید که با آنها همراه شوید، اما یادتان نرود که مسئولیت هایی دارید که باید اول به آنها رسیدگی کنید.

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شمابا استقامت
سیاره شماپلوتون
سنگ ماه تولدیاقوت زرد
رنگ مورد علاقهسفید
نقاط قوتقدرتمند بودن، سازگاری
آبان ماهی عزیز... امروز احساس خوبی دارید، گویا در آسمآن‌ها پرواز می‌کنید. شما اخیرا نتیجه تلاش هایتان را گرفته‌اید و این مسئله اعتماد به نفس تان را بالا برده است. دوست دارید که وقت بیشتری را با شریک زندگی تان بگذرانید اما او وقت کافی برای این کار را ندارد. نگذارید که این موضوع شما را آزار دهد، می‌توانید قرارتان را به فردا موکول کنید. به جای آن ورزش بهترین گزینه برای شماست. زیرا نه تنها انرژی‌تان را به بهترین شکل تخلیه، بلکه ذهن تان را نیز باز خواهد کرد.

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شمامدبر
سیاره شمامریخ
سنگ ماه تولدالماس
رنگ مورد علاقهقرمز مایل به زرد
نقاط قوتباهوش، قاطع، ماجراجو
آذرماهی عزیز... شما در حال حاضر سرشار از شور و انرژی هستید و می‌خواهید پیشرفتی قابل توجه به سوی اهدافتان داشته باشید. با این حال عجله ای که دارید می‌تواند روابط شما را به خطر انداخته و ثبات آنها را از بین ببرد. باید مواظب باشید که برای رسیدن به هدف خودتان دیگران را قربانی نکنید، در غیر این صورت وقتی به خواسته تان برسید خواهید دید که در طول راه بزرگ ترین حامیان خود را از دست داده اید. چنانچه می‌خواهید به اهدافتان برسید باید یک برنامه دقیق و منظم داشته باشید. چنانچه برای حفظ این برنامه به آرامش و تمرکز بیشتر نیاز دارید از کسی که دوست دارید بخواهید هم از لحاظ فکری و هم عاطفی به شما کمک کند.

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شماجاه طلبی
سیاره شمازحل
سنگ ماه تولدلعل
رنگ مورد علاقهخاکستری
نقاط قوتمنظم بودن، شکیبایی
دی ماهی عزیز... امروز رویای رسیدن به موفقیت در شما باعث انگیزه بسیاری شده است ولی بایستی از پس مشکلات و موانعی که بر سر راهتان است بربیایید. نگذارید این عوامل موجب از بین رفتن عزم و اراده شما شود. اگر فکر می‌کنید آینده تان این ارزش را دارد که برای آن بجنگید دست به کار شده و از خودتان و هدفتان دفاع کنید. اگر در عین مهربانی واقعیت‌ها را همانطوری که هست بیان کنید، کسی که دوستش دارید نه تنها ناراحت نمی‌شود بلکه این بار شما را کاملا درک خواهد کرد.

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شماهنجارشکن
سیاره شمااورانوس
سنگ ماه تولدیاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقهآبی
نقاط قوتانسان دوست، مدرن، تحلیل کننده
بهمن ماهی عزیز... امروز احساس رمانتیک بودن به شما دست داده، بنابراین بهترین زمان برای ملاقات با معشوقتان است. همیشه همه چیز طبق پیش بینی شما پیش نخواهد رفت و کمی در زمانبندی برای این دیدار دچار مشکل خواهید شد. پس اگر نتوانستید برنامه‌هایتان را در اوایل روز به درستی پیش ببرید، نگران نشوید زیرا بعدازظهر فوق العاده ای در انتظارتان است. امروز زمان آن رسیده است که با زاویه خوش بینی به مسائل عاطفی خود نگاه کنید و تمرکز بیشتری بر آن داشته باشید.

پیام فارس

پیام فارس

امروز چه شکلی هستید؟! ????
ویژگی اصلی شمادلسوز
سیاره شمانپتون
سنگ ماه تولدزمرد کبود
رنگ مورد علاقهبنفش
نقاط قوتآرمان گرایی، معنوی بودن
اسفند ماهی عزیز... امروز ستارگان و صور فلکی باعث شده‌اند که انرژی مضاعفی دریافت کنید. آنقدر انگیزه خواهید گرفت که دست به هرکاری برای رسیدن به اهدافتان می‌زنید. امروز در خانه شما رفت و آمد زیادی بر پاست، سعی کنید این شلوغی تمرکز شما را بر هم نزد. اگر می‌توانید به جای خلوتی رفته و در تنهایی به کارهایتان بپردازید.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/866249/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آیا نیروهای کره شمالی در جنگ علیه اوکراین شرکت دارند؟

کدام مواد غذایی رشد کودکان را مختل می کنند؟

ارتباط رشد قدی کودکان با وزن آن‌ها

غول‌های نفتی حامی مالی اصلی ترامپ شدند

فرزین: پلتفرم‌تسویه پرداختهای فرامرزی بریکس ایجادشود

روایت تجارت نیوز از تاثیر حضور مهاجران بر مشکلات اقتصادی و معیشتی

فال حافظ روزانه شنبه 21 مهر 1403 با معنی و تفسیر دقیق

قیمت جدید گوشت قرمز امروز 20 مهر 1403 اعلام شد

انتقاد امام جمعه تبریز از عدم رسیدگی به مشکلات اراضی فاز 2 خاوران

امام جمعه شیراز: مردم گرفتارند/ غفلت مسئولان قابل‌قبول نیست

کمینه و بیشینه دمایی بیستم مهر در استان سمنان

پخش زنده بازی های فوتبال امروز پنجشنبه 28 مهر از سایت تی وی + آنتن و آپارات

کارت های روزانه جمز برای دریافت جایزه 20 مهر ماه + عکس

مدارس خراسان رضوی فردا 21 مهر ماه 1403 تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خراسان رضوی شنبه 21 مهر 1403

فال شمع امروز شنبه 21 مهر ماه 1403 برای متولدین تمام ماه ها

آخرین خبر از حقوق کارگران 20 مهر/ آیا تغییر حقوق کارگران به اندازه تورم درست است؟

کشف 70 هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (20 مهر 1403)

نتایج کنکور هنوز اعلام نشده است

سومین جشن مهر سینمای ایران در زاهدان برگزار شد

مروری بر مهم ترین رویدادهای بورس کالا در هفته منتهی به 20 مهر 1403

مسئولان برای رفع مشکلات مردم، پای کار بیایند

11 هزار میلیارد پروژه عمرانی شهری در شیراز افتتاح و کلنگ زنی شد

اعلام نتایج نهایی کنکور 1403، فردا 21 مهر | اعلام نتایح در سامانه سنجشwww.sanjesh.org با کد رهگیری

برنامه پخش زنده فوتبال امروز (20 مهر 1403) + لینک پخش آنلاین

6 تا از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «پارک هیونگ‌-شیک»

نتایج نهایی کنکور فردا (21 مهر 1403) اعلام می‌شود

آخرین خبر از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی امروز جمعه 20 مهر 1403 | از ساماندهی کارکنان دولت چه خبر؟

فوری/انتشار جدول واریز حقوق بازنشستگان در مهر ماه

روزی از جنس مهر در فوتبال اصفهان

مدارس البرز فردا 21 مهر ماه 1403 تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز شنبه 21 مهر 1403

کارت های روزانه ماسک ایمپایر امروز 20 مهر 1403+ عکس

پخت دو تن حلیم نذری در روستای سده خُنج

سازمان سنجش: انتشار نتایج نهایی کنکور صحیح نیست (20 مهر 1403)

شهر خرمالوی ایران اینجاست!

پیش بینی قیمت دلار فردا شنبه 21 مهر 1403 ، دلار گران می شود؟

پیش بینی وضعیت آب و هوا البرز فردا شنبه 21 مهر ماه 1403 | فردا هوای البرز چجوریه؟

تمام ظرفیت‌ها برای رشد اقتصادی به کار گرفته شوند

وظیفه جهادتبیین مدنظر رهبری‌‌ به عهده علما است

قیمت جدید گوشت قرمز امروز 20 مهر 1403 اعلام شد/ جزییات تغییر قیمت

پیش بینی وضعیت آب و هوا قزوین فردا شنبه 21 مهر ماه 1403 | هواشناسی قزوین فردا

فال قهوه امروز شنبه 21 مهر 1403

فوری/انتشار جدول واریز حقوق بازنشستگان در مهر ماه | پرداخت حقوق بازنشستگان+علی الحساب همسان سازی از فردا

پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمان فردا شنبه 21 مهر ماه 1403 | هواشناسی کرمان فردا

کیش، قطب تولید خودروهای برقی خواهد شد

شروع برنامه تلویزیونی قرآنی محفل

حافظ به واسطه اتصال با قرآن بزرگ شده است

آرامگاه حافظ سرشار جمعیت برای برنامه شرکت محفل

دل‌های مسئولان همواره باید برای رفع مشکلات مردم بجوشد

حضور گسترده مردم برای شرکت در برنامه قرآنی محفل

سی‌ان‌ان: آمریکا برای احیای آتش‌بس اسرائیل و حزب‌الله فشار نمی‌آورد