پیام فارس

آخرين مطالب

اگر «کیمیای روح» را دوست داشتید، این سریال‌های کره‌ای را ببینید اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - آیا شما هم مانند میلیون‌ها نفر دیگر، شیفته دنیای جادویی و عاشقانه سریال «» شده‌اید؟ اگر به دنبال سریال‌هایی با حال و هوای مشابه هستید، این مقاله از مجله اکالا را از دست ندهید.
در این مطلب، 5 سریال کره‌ای فانتزی تاریخی عاشقانه را به شما معرفی می‌کنیم که گرچه شباهت‌هایی با «کیمیا روح» دارند، اما هر کدام دنیای منحصر به فردی را به شما ارائه می‌دهند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
1. افسانه خورشید و ماه (Moon Embracing the Sun)

پیام فارس

سال تولید: 2012 بازیگران: هان گا این، کیم سو هیون، جونگ ایل وو ژانر: درام، فانتزی، عاشقانه امتیاز (IMDB): 7.9 تعداد قسمت‌ها: 20 قسمتخلاصه داستان «ماه در آغوش خورشید » داستان عاشقانه‌ای پیچیده و سرنوشت‌ساز است که در دل پادشاهی چوسان رخ می‌دهد. هئو یون وو ، قبل از اینکه با ولیعهد ازدواج کند، به طرز مرموزی می‌میرد. اما سرنوشت، او را پس از هشت سال به شکل یک شمن با نام وول به دربار بازمی‌گرداند.
او در این تحول، حافظه‌اش را از دست داده و حالا لی هوان، ولیعهد سابق، به مقام پادشاهی رسیده است. داستان این دو شخصیت با چالش‌های عاطفی و رازهای پنهان در هم تنیده شده و بینندگان را به دنیای پر از احساس و ماجراجویی می‌برد.
در این سریال، قدرت‌های ماورایی شمنیسم به شکلی باورپذیر به تصویر کشیده شده‌اند. نفرین‌ها، طلسم‌ها و رؤیاها، نقش مهمی در پیشبرد داستان ایفا می‌کنند و به آن عمق و جذابیت می‌بخشند. با وجود روایتی جدی و دراماتیک، دلایل بسیاری وجود دارد که این سریال همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.
2. دانشمند شب‌گرد (Scholar Who Walks the Night)

پیام فارس

سال تولید: 2015 بازیگران: لی جونگ گی، کیم سو اون، لی یو بی ژانر: اکشن، فانتزی، تاریخی، عاشقانه امتیاز (IMDB): 7.2 تعداد قسمت‌ها: 20 قسمتخلاصه داستان در سلسله چوسان، خانواده جو یانگ سون پس از آنکه پدرش متهم به خیانت می‌شود، همه چیز خود را از دست می‌دهند. یانگ سون جوان برای حمایت از خانواده‌اش، مجبور می‌شود هویت خود را پنهان کرده و به عنوان یک کتابفروش مرد فعالیت کند.
همزمان، کیم سونگ یول ، محققی جوان و باهوش، در تلاش برای نابودی خون‌آشامی قدرتمند به نام گویی، خود به موجودی شب‌زی تبدیل می‌شود. سرنوشت این دو نفر به هم گره می‌خورد و دراماتیک‌ترین رویدادهای زندگی آن‌ها آغاز می‌شود.
«دانشمند شب‌گرد» که بر اساس مانهوای محبوبی به همین نام ساخته شده، یک داستان ماورایی تاریک و جذاب است که ترکیب زیبایی از تاریخ، عشق و وحشت را به تصویر می‌کشد.
بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال‌های کره‌ای با بازی «کیم ته ری»
3. آرانگ و دادرس (Arang and the Magistrate)

پیام فارس

سال تولید: 2012 بازیگران: شین مین آ، لی جونگ گی، یون وو جین ژانر: اکشن، کمدی، فانتزی، تاریخی، رازآلود، عاشقانه امتیاز (IMDB): 7.3 تعداد قسمت‌ها: 20 قسمتخلاصه داستان در دوره چوسان، روحی سرگردان به نام آرانگ به دنبال یافتن حقیقت مرگ خود است. او تمام خاطراتش را از دست داده و تا زمانی که بفهمد چگونه کشته شده است، آرام نخواهد گرفت. کیم اون اوه ، یک نجیب‌زاده با توانایی دیدن، شنیدن و لمس کردن ارواح، به دهکده‌ای می‌آید که آرانگ در آن سرگردان است.
اون اوه در جستجوی مادر گمشده‌اش متوجه می‌شود که آرانگ سنجاق سری را که در آخرین دیدار با مادرش به او داده بود، به سر دارد. او با امید به اینکه آرانگ پس از بازیابی خاطراتش بتواند اطلاعاتی درباره مادرش به او بدهد، تصمیم می‌گیرد به او کمک کند.
اما این داستان تنها به همین‌جا ختم نمی‌شود . امپراتور جید و پادشاه جهنم نیز بر این ماجرا نظارت دارند و نشان می‌دهند که سرنوشت آرانگ و اون اوه به چیزی فراتر از یک معمای ساده گره خورده است.
4. سرنوشت (Faith)

پیام فارس

سال تولید: 2012 بازیگران: لی مین هو، کیم هی سئون، یون کیون سانگ ژانر: درام، فانتزی، تاریخی، عاشقانه امتیاز (IMDB): 7.9 تعداد قسمت‌ها: 24 قسمتخلاصه داستان این سریال که با نام «پزشک برجسته» (The Great Doctor) نیز شناخته می‌شود، داستان شاهزاده نوگوک، ملکه آینده گوریو، را روایت می‌کند که توسط قاتلان به شدت زخمی می‌شود. در پاسخ، پادشاه فرمان می‌دهد تا فرمانده گارد سلطنتی از طریق یک پورتال مرموز و جادویی به نام “در بهشت” به دنبال “پزشک خدا” برای نجات ملکه بگردد.
این پورتال در واقع او را به بهشت نمی‌برد، بلکه به کره قرن 21 منتهی می‌شود و فرمانده گارد سلطنتی به‌طور اتفاقی جراح پلاستیک مدرن، یون اون سو ، را به گذشته می‌آورد تا جان ملکه را نجات دهد. اگرچه فرمانده گارد سلطنتی قول می‌دهد که پس از بهبود ملکه، اون سو را به زمان خودش بازگرداند، اما پادشاه (به توصیه مشاور سلطنتی) تصمیم می‌گیرد که او را مجبور به ماندن کند.
در حالی که اون‌ سو در دنیای جدیدش، با دسیسه‌های سیاسی روبروست، عشقی عمیق میان او و فرمانده گارد سلطنتی شکل می‌گیرد. عشقی که با تلاش او برای بازگرداندن اون‌ سو به زمان خودش، پیچیده‌تر و دل‌نشین‌تر می‌شود.
بیشتر بخوانید: بهترین سریال‌های کره‌ای با موضوع سفر در زمان
5. کتاب خانواده گو (Gu Family Book)

پیام فارس

سال تولید: 2013 بازیگران: جو سونگ ها، کیم هی وون، لی جونگ جه ژانر: اکشن، کمدی، فانتزی، عاشقانه امتیاز (IMDB): 7.9 تعداد قسمت‌ها: 24 قسمتخلاصه داستان سریال «کتاب خانواده گو» یک حماسه واقعی درباره تلاش چوی کانگ چی ، موجودی نیمه انسان و نیمه افسانه‌ای، برای تبدیل شدن به یک انسان کامل در میان آشوب‌هایی که گریبان خانواده‌اش را می‌گیرد، است.
این سریال با داستان عاشقانه تراژیک بین مادر انسانش ، سو هوا، و پدر گومیهو او، وول ریونگ، آغاز می‌شود که با سپردن فرزندشان به خانواده دیگری و عدم آگاهی اولیه او از میراث واقعی‌اش، پایان می‌یابد.
«کتاب خانواده گو» تلفیقی جذاب از اکشن، عاشقانه و فانتزی است که با کاوش در افسانه‌های کره‌ای، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای بینندگان رقم می‌زند. مانند «کیمیای روح» ، این سریال کره‌ای برای طرفداران هنرهای رزمی و اکشن بسیار جذاب خواهد بود.
در این مقاله از مجله فرهنگ و اکالا ، به معرفی 5 سریال کره‌ای فانتزی تاریخی مشابه «Alchemy of Souls» پرداختیم، پس اگر سریال «کیمیای روح» را دوست داشتید، حتما این سریال‌ها را تماشا کنید . شما چه سریال‌های کره‌ای دیگری را به این لیست اضافه می‌کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.
منابع: Collider / IMDb

پیام فارس

خیلی خوشحالم که می‌توانم این لذت بزرگ از زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارم و فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌ام را به شما معرفی کنم.
سورین صیادی1 دقیقه پیش0 خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین ‫تامبلر ‫پین‌ترست ‫رددیت واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل ترشی سیر حبه‌ای فوری؛ طعمی بی‌نظیر در زمان کوتاه نوشته های مشابه

پیام فارس

11 رفتار اشتباه خانم‌ها که باعث خیانت در مردان می‌شود5 ساعت پیش

پیام فارس

9 روش آسان و کم هزینه برای تمیزکاری خانه8 ساعت پیش

پیام فارس

ساعت‌های مینیمال زنانه؛ سادگی در کمال زیبایی10 ساعت پیشدیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام
ایمیل
تازه‌ترین مطالب سبک زندگی

پیام فارس

ترشی سیر حبه‌ای فوری؛ طعمی بی‌نظیر در زمان کوتاه 1 ساعت پیش

پیام فارس

5 ترفند استفاده از آب پیاز برای بهبود سلامت مو 3 ساعت پیش

پیام فارس

ترشی سیر حبه‌ای فوری؛ طعمی بی‌نظیر در زمان کوتاه 1 ساعت پیش

پیام فارس

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با جو؛ بهترین همراه روزهای پاییزی 4 ساعت پیش

پیام فارس

جاهای دیدنی چالوس در فصل پاییز (دریاچه‌ها و مرداب‌های زیبا) 1 روز پیشهم‌اکنون دیگران می‌خوانند

پیام فارس

ترشی سیر حبه‌ای فوری؛ طعمی بی‌نظیر در زمان کوتاه 1 ساعت پیش

پیام فارس

5 ترفند استفاده از آب پیاز برای بهبود سلامت مو 3 ساعت پیش

پیام فارس

11 رفتار اشتباه خانم‌ها که باعث خیانت در مردان می‌شود 5 ساعت پیش

پیام فارس

9 روش آسان و کم هزینه برای تمیزکاری خانه 8 ساعت پیش

پیام فارس

طرز تهیه کیک در پلوپز، برای کسانی که فر ندارند 9 ساعت پیش

پیام فارس

طرز تهیه خیارشور دبه‌ای ترد و خوشمزه؛ 5 و 10 کیلویی 9 ساعت پیشدرباره ماسوپرمارکت اینترنتی اکالا اُکالارنک (رتبه بندی برندها)*کد تخفیف روزانه اُکالااُتایم چیست؟ناهار چی بپزم؟شام چی بپزم؟برنامه غذاییطرز تهیه ته چینطرز تهیه فلافلآموزش آشپزیسبک زندگیدانستنیتست مزاج شناسیتست سن بیولوژیکمجله اُکالا در شبکه‌های اجتماعیفیس بوکXاینستاگرامکلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش است.کپی از مطالب تنها با اجازه کتبی مدیر مسئول مجاز است. دکمه بازگشت به بالا بستن جستجو برای: بستن جستجو...

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/865392/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کد ویدئوهای بازی بلوم امروز پنجشنبه 19 مهر 1403

عکس کارت های بازی پیکسل ورس امروز پنجشنبه 19 مهر 1403

کاروان «مهر» به مناطق محروم لرستان اعزام شد

پاسخ معمای بازی تایم فارم امروز پنجشنبه 19 مهر

کد مورس جیمز و کارت امروز بازی جیمز پنچشنبه 19 مهر 1403

معما، کد ویدئو و کارت امروز بازی ماسک امپایر پنجشنبه 19 مهر 1403

قیمت گوشی سامسونگ 19 مهر 1403 | قیمت گوشی های سامسونگ امروز 1403/7/19

فوری/واریز یارانه جدید نفری 1 میلیون تومانی از امشب 19 مهر | واریز یارانه بنزین به هر کد ملی از امشب

قیمت خودرو سایپا 19 مهر 1403 | قیمت پراید امروز پنجشنبه 1403/7/19

فال روزانه فردا جمعه 20 مهر 1403 | روابط کاری و مالی امروز بیستم مهر 1403 چجوریه؟

فال ابجد امروز پنج شنبه 19 مهر ماه 1403 برای متولدین تمام ماه ها

قیمت محصولات ایران خودرو 19 مهر 1403 | لیست قیمت ایران خودرو امروز 1403/7/19

قیمت سکه 19 مهر 1403 | قیمت سکه امروز پنجشنبه 1403/7/19

قیمت طلا 19 مهر 1403 | قیمت طلا امروز پنجشنبه 1403/7/19

قیمت دلار 19 مهر 1403 | قیمت روز دلار و نرخ ارز امروز پنجشنبه 1403/7/19

فال شمع فردا جمعه 20 مهر 1403 | طالع بینی کامل امروز بیستم مهرماه

قیمت نات کوین 19 مهر 1403 | قیمت لحظه ای نات کوین تلگرام امروز پنجشنبه 1403/7/19

قیمت داگز 19 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن dogs تلگرام امروز پنجشنبه 1403/7/19

قیمت راکی رابیت 19 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن راکی ربیت تلگرام امروز پنجشنبه 1403/7/19

قیمت همستر کامبت 19 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن Hamster امروز پنجشنبه 1403/7/19

کارت های روزانه پیکسل ورس امروز پنجشنبه 19 مهر 1403

کد مخفی میم فای امروز پنجشنبه 19 مهر 1403

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه 19 مهر 1403

گردهمایی رؤسای مراکز پژوهشی شورای اسلامی کلانشهرها در شیراز شروع به کار کرد

قیمت گوشی هواوی 19 مهر 1403 | قیمت گوشی های هواوی امروز 1403/7/19

قیمت گوشی شیائومی 19 مهر 1403 | قیمت گوشی های شیائومی امروز 1403/7/19

از کشف زنجیر‌های 30 میلیارد ریالی قاچاق تا توقیف کاروان خودرو‌های شوتی در فارس

تقویم نجومی امروز پنج‌شنبه 19 مهر 1403 / تقویم همسران امروز پنج‌شنبه 19 مهر 1403

جشن مهر سینمای ایران در زاهدان برگزار می‌شود

نهنگ‌ها کدام ارزهای دیجیتال را در ماه مهر می‌خرند؟

در دنیا فتنه‌ای بزرگ‌تر و خطرناک‌تر از یهودیان نداریم،

پنج شهید و 12 زخمی بر اثر حمله صهیونیستها به جنوب لبنان (18 مهر 1403)

19 مهر در دنیای علم چه خبر؟

نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور از 21 مهر

تقویم و اوقات شرعی پنج شنبه 19 مهر 1403 به افق قم

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، 19 مهر 1403

سفر عراقچی به عربستان به منظور بهبود مناسبات ایران و شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس

جانباز 70 درصد «میرآقا جودکی» آسمانی شد

عادی‌سازی «FATF» در شرایط «غیرعادی»

محدودیت‌های قدرت آمریکا در خاورمیانه

رضا پهلوی، پیاده نظام رسانه‌ای اسرائیل

نگران جان؛ کمبود تجهیزات حیاتی پزشکی و مرگ بیماران

ماجرای تهدید رسانه عبری به ترور آیت‌الله سیستانی

هدهد 3؛ ویدئوی مهم حزب الله از مناطق استراتژیک اسرائیل (زیرنویس فارسی)

آسوشییتدپرس: گزینه های اسرائیل برای پاسخ دادن به ایران چیست؟

فشار تندروها برای قانون شدن مصوبه حجاب

عوامل موثر در رشد کودکان چیست؟

روز هشدار در بازار دلار و طلا

بانک‌های ناتراز زیر ذره‌بین بانک مرکزی

نقش موثر هم‌افزایی بخش خصوصی و دولت در پویایی و توسعه اقتصادی