پیام فارس

آخرين مطالب

6 تا از بهترین فیلم و سریال‌های کره‌ای «بائه سوزی» اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - (Bae Suzy)، عضو سابق گروه محبوب Miss A، با استعداد بازیگری خود توانست پس از درخشش در دنیای موسیقی، جایگاه خود را در صنعت بازیگری کره جنوبی نیز تثبیت کند. او که با سریال « رویای بلند » پا به عرصه بازیگری گذاشت، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازیگران کره‌ای تبدیل شد.
در این مقاله از مجله اکالا ، به معرفی 6 تا از بهترین فیلم‌ و سریال‌های بائه سوزی می‌پردازیم.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
1. سریال استارت آپ (Start-Up)

پیام فارس

سال تولید: 2020 بازیگران: بائه سوزی، نام جو هیوک، کیم سئون هو ژانر: کمدی، درام، عاشقانه امتیاز (IMDB): 8.0 تعداد قسمت‌ها: 16 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان «استارت آپ» به موضوع کارآفرینی و چالش‌های دنبال کردن رویاها از پیشینه‌ای غیرمرفه می‌پردازد. این درام محصول سال 2020 در سندباکس، (نسخه کره‌ای سیلیکون ولی)، روایت می‌شود؛ جایی که به قطب نوآوری و خلاقیت برای کارآفرینان تبدیل شده است.
بائه سوزی در نقش سو دال می ، دختری را به تصویر می‌کشد که رؤیای تبدیل شدن به استیو جابز کره‌ای را در سر دارد، اما با چالش‌های زیادی روبروست؛ چرا که از امتیازات خانوادگی و شبکه حمایتی برخوردار نیست. با این حال او در سندباکس تیمی تشکیل می‌دهد و یکی از اعضای این تیم (با بازی نام جو هیوک ) نابغه‌ای است که از قبل به او علاقه داشته و نقش مهمی در مسیر موفقیتش ایفا می‌کند.
«استارت آپ» ماجرای تلاش و مبارزه برای رسیدن به موفقیت را روایت می‌کند؛ داستانی که با قلب بسیاری از مخاطبان، به ویژه کسانی که آرزوی کارآفرینی دارند، ارتباط برقرار می‌کند. این سریال با نشان دادن چالش‌ها و سختی‌های راه، ما را به یاد داستان‌های انگیزشی می‌اندازد و در عین حال با روابط پیچیده و جذاب بین شخصیت‌ها، هیجان و جذابیت خاصی به مخاطب ارائه می‌دهد.
بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال‌های گونگ یو (بازیگر گابلین)
2. سریال بی‌خانمان (Vagabond)

پیام فارس

سال تولید: 2019 بازیگران: لی سونگ گی، بائه سوزی، مون جونگ هی ژانر: اکشن، رازآلود، هیجان انگیز امتیاز (IMDB): 8.1 تعداد قسمت‌ها: 16 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان سریال «بی‌خانمان»، بائه سوزی و لی سونگ گی را پس از موفقیتشان در « کتاب خانواده گو » دوباره در کنار هم قرار می‌دهد. اما این بار، لی سونگ گی نقش بدلکاری را بازی می‌کند که پس از مرگ غم‌انگیز برادرزاده‌اش در سانحه هوایی حین سفر به مراکش، به دنبال انتقام و حقیقت است.
با گذشت زمان، او متوجه می‌شود که این حادثه ممکن است تصادفی نبوده باشد و تصمیم می‌گیرد راز آنچه واقعاً اتفاق افتاده را فاش کند. در این مسیر، با کمک یک مقام دولتی (با بازی بائه سوزی)، آن‌ها با سیستم و شانس مبارزه می‌کنند تا عدالت را به دست آورند.
«بی‌خانمان» مملو از هیجان، معما و حس تعلیق است که هر قسمت از آن شما را عمیق‌تر در داستان غرق می‌کند. این درام کره‌ای به لطف شخصیت‌پردازی دقیق و بازی‌های درخشان، به یک اثر برجسته تبدیل شده است. اگر بخواهید تنها یک سریال از کارنامه بائه سوزی را برای تماشا انتخاب کنید، بی‌خانمان قطعاً یکی از انتخاب‌های ضروری و تماشایی خواهد بود.
3. سریال وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping)

پیام فارس

سال تولید: 2017 بازیگران: بائه سوزی، لی جونگ سوک، جونگ هه این ژانر: کمدی، درام، فانتزی، عاشقانه، هیجان انگیز امتیاز (IMDB): 8.3 تعداد قسمت‌ها: 32 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان هونگ جو (با بازی بائه سوزی)، یک خبرنگار است که توانایی دیدن آینده در خواب‌هایش را دارد. او به‌طور غیرمنتظره متوجه می‌شود که همسایه‌اش، همان مردی است که در رؤیاهایش می‌بیند.
دادستان جونگ جه چان ، مردی که در رؤیاهای هونگ جو ظاهر می‌شود، پس از ملاقات با او، خود نیز شروع به دیدن آینده می‌کند و اولین پیش‌بینی‌اش، مرگ هونگ جو است. حالا این دو به همراه افسر پلیس هان وو تاک ، باید با همکاری یکدیگر تلاش کنند تا از وقوع اتفاقات هولناک رؤیاهایشان جلوگیری کنند.
«وقتی تو خواب بودی» با ترکیب ماهرانه ژانرهای عاشقانه، حقوقی و فانتزی، یک تجربه داستانی منحصربه‌فرد خلق می‌کند و داستانی جذاب و گیرا روایت می‌کند. این سریال با وجود داشتن سه شخصیت اصلی، به خوبی به هر یک از آن‌ها پرداخته و به آن‌ها فرصت رشد و تغییر می‌دهد. همچنین، داستان سریال با پیچش‌های داستانی جذاب و پیش‌بینی‌ناپذیر، مخاطب را تا پایان همراه خود می‌کند.
بیشتز بخوانید: بهترین بازسازی‌های کره جنوبی از فیلم‌ و سریال‌های محبوب آمریکایی
4. سریال دونا! (Doona!)

پیام فارس

سال تولید: 2023 بازیگران: بائه سوزی، یانگ سه جونگ، هریسون ژو ژانر: کمدی، درام، عاشقانه امتیاز (IMDB): 7.1 تعداد قسمت‌ها: 9 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان سریال نتفلیکسی «دونا!» انگار برای بازیگری مثل بائه سوزی خلق شده است؛ او نقش دونا را چنان باورپذیر و بی‌نظیر ایفا کرده است که می‌توان آن را یکی از برجسته‌ترین نقش‌های او تا به امروز نامید.
در این سریال، دونا یک ستاره سابق K-pop است که در اوج شهرت خود با بحرانی جدی مواجه می‌شود. پس از یک حادثه که در آن روی صحنه غش می‌کند، تصمیم می‌گیرد از دنیای موسیقی کناره‌گیری کند و زندگی خود را در یک خوابگاه دانشجویی سپری کند. در آنجا با دانشجوی مهربانی به نام لی وون جون آشنا می‌شود.
«دونا!» به‌قدری هنرمندانه و زیبا فیلم‌برداری شده که به نظر می‌رسد بیشتر متعلق به پرده سینما باشد تا تلویزیون؛ قاب‌بندی‌های ظریف و تصاویر شاعرانه، حس عمیقی از هماهنگی بین شخصیت‌ها و مناظر طبیعی به‌وجود می‌آورد.
نقش بائه سوزی به‌عنوان یک آیدل سابق K-پاپ بسیار تأثیرگذار است، چرا که او خود نیز چنین تجربه‌ای را پشت سر گذاشته است. این سریال همچنین به‌طور زیرکانه به مسائل صنعت سرگرمی و چگونگی برخورد با آیدل‌ها می‌پردازد و فضایی را برای بحث درباره چالش‌ها و فشارهای این دنیای پر زرق و برق فراهم می‌کند.
5. سریال عشق بی‌پروا (Uncontrollably Fond)

پیام فارس

سال تولید: 2016 بازیگران: کیم وو بین، بائه سوزی، لیم جو هوان ژانر: کمدی، درام، عاشقانه امتیاز (IMDB): 7.8 تعداد قسمت‌ها: 20 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان «عشق بی‌پروا» یا «محبت بی‌پروا»، داستانی تاثیرگذار و احساسی که پیوند عمیق دو دوست دوران کودکی را به تصویر می‌کشد. این سریال کره‌ای با بازی درخشان بائه سوزی و کیم وو بین ، روایتی دلنشین از عشق، جدایی و سرنوشت را به نمایش می‌گذارد.
دو همکلاسی که مسیر زندگی‌شان پس از مدرسه از هم جدا می‌شود، سال‌ها بعد به طور تصادفی دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند. یکی از آن‌ها به یک ستاره درخشان سینما تبدیل شده و دیگری به عنوان یک مستندساز مشغول به کار است. زمانی که دختر وظیفه پیدا می‌کند تا مستندی درباره همکلاسی سابقش بسازد، این دو دوست قدیمی خود را درگیر پیچیدگی‌های روابط عاطفی و خاطرات گذشته می‌کنند.
این سریال با روایتی دلنشین و بازیگری درخشان، تجربه تماشای یک درام عاشقانه و احساسی را برای بیننده به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال یک سریال هستید که شما را تحت تأثیر قرار دهد و برای مدت‌ها در ذهن‌تان باقی بماند، تماشای این سریال را از دست ندهید.
6. فیلم باران خاکستر (Ashfall)

پیام فارس

سال تولید: 2019 کارگردان: کیم بیونگ سو، لی هه جون نویسنده: کیم بیونگ سو، لی هه جون، جونگ دئوک کواک بازیگران: لی بیونگ هون، ها جونگ وو، بائه سوزی ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی، هیجان انگیز امتیاز (IMDB): 6.2 مدت زمان فیلم: 2 ساعت و 10 دقیقه گروه سنی: TV-14خلاصه داستان در فیلم هیجان‌انگیز و پرکشش «باران خاکستر» یا «ریزش خاکستر» ، بائه سوزی، نقش چوی جی یونگ را بازی می‌کند. داستان درباره بحرانی عظیم است که از فوران یک آتشفشان آغاز می‌شود و کل شبه‌جزیره کره را به سمت ویرانی می‌کشاند و هرج‌ و مرج شدیدی را به وجود می‌آورد.
در قلب این آشوب، جو این چانگ ، کاپیتان نیروهای ویژه، مأموریتی مخفیانه و حیاتی را برای نجات کشور به عهده می‌گیرد. این مأموریت او را مجبور می‌کند تا همسر باردارش، چوی جی یونگ را در سئول تنها بگذارد، در حالی که او با شجاعت و اراده‌ای بی‌نظیر به مقابله با بحران نزدیک می‌پردازد.
عملکرد سوزی در این نقش به خوبی نشان‌دهنده قدرت، پایداری و شجاعت یک زن در مواجهه با فاجعه است، و شخصیت او به یکی از نقاط برجسته فیلم تبدیل می‌شود.
در این مقاله از مجله فرهنگ و هنر اکالا، به معرفی بهترین 6 تا از فیلم‌ و سریال‌های به سوزی پرداختیم، شما چه فیلم و سریال دیگری را به این لیست اضافه می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
منابع: MovieWeb /IMDb

پیام فارس

خیلی خوشحالم که می‌توانم این لذت بزرگ از زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارم و فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌ام را به شما معرفی کنم.
سورین صیادی51 ثانیه پیش0 خواندن این مطلب 5 دقیقه زمان میبرد اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین ‫تامبلر ‫پین‌ترست ‫رددیت واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل بلال تنوری با سس مخصوص، خوراکی جذاب روزهای سرد نوشته های مشابه

پیام فارس

دیگر برای شستشوی طلا به طلا فروشی نروید (ترفند شستن)7 ساعت پیش

پیام فارس

نحوه برخورد با دانش آموز خجالتی؛ 9 راهکار مناسب9 ساعت پیش

پیام فارس

ترفندهای آرایش چشم پف‌دار و پلک‌های افتاده؛ از روزمره تا مهمانی9 ساعت پیشدیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام
ایمیل
تازه‌ترین مطالب آشپزی

پیام فارس

طرز تهیه خورشت کدو حلوایی؛ طعم پاییز در بشقاب شما 4 ساعت پیش

پیام فارس

طرز تهیه کیک گوشت؛ یک غذای خاص برای مهمانی‌ها 5 ساعت پیش

پیام فارس

بلال تنوری با سس مخصوص، خوراکی جذاب روزهای سرد 2 ساعت پیش

پیام فارس

طرز تهیه ترشی سیب ترش؛ تجربه‌ای متفاوت از طعم ترشی 8 ساعت پیش

پیام فارس

نحوه برخورد با دانش آموز خجالتی؛ 9 راهکار مناسب 9 ساعت پیشهم‌اکنون دیگران می‌خوانند

پیام فارس

طرز تهیه خورشت کدو حلوایی؛ طعم پاییز در بشقاب شما 4 ساعت پیش

پیام فارس

طرز تهیه کیک گوشت؛ یک غذای خاص برای مهمانی‌ها 5 ساعت پیش

پیام فارس

طرز تهیه ترشی سیب ترش؛ تجربه‌ای متفاوت از طعم ترشی 8 ساعت پیش

پیام فارس

نحوه برخورد با دانش آموز خجالتی؛ 9 راهکار مناسب 9 ساعت پیش

پیام فارس

ترفندهای آرایش چشم پف‌دار و پلک‌های افتاده؛ از روزمره تا مهمانی 9 ساعت پیش

پیام فارس

42 مدل از جدیدترین دامن‌های جین دخترانه؛ شیک و جذاب 10 ساعت پیشدرباره ماسوپرمارکت اینترنتی اکالا اُکالارنک (رتبه بندی برندها)*کد تخفیف روزانه اُکالااُتایم چیست؟ناهار چی بپزم؟شام چی بپزم؟برنامه غذاییطرز تهیه ته چینطرز تهیه فلافلآموزش آشپزیسبک زندگیدانستنیتست مزاج شناسیتست سن بیولوژیکمجله اُکالا در شبکه‌های اجتماعیفیس بوکXاینستاگرامکلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش است.کپی از مطالب تنها با اجازه کتبی مدیر مسئول مجاز است. دکمه بازگشت به بالا بستن جستجو برای: بستن جستجو...

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/863873/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یارانه نقدی مهر ماه افزایش یافته است؟

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه 16 مهر / ترافیک سنگین در چالوس

سرقت 8 میلیاردی از خانه دوست صمیمی

سه عضو یک خانواده در آتش سوزی خودرو سوختند

تمسخر آرزوی صهیونیستیِ «اسرائیل بزرگ» توسط کمدین فلسطینی (زیرنویس فارسی)

بمناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) پرچم سبزحرم به اهتزاز درآمد+فیلم

پخش زنده بازی های فوتبال امروز یکشنبه 24 مهر از سایت تی وی + آنتن و آپارات

واریز یارانه مهر با یک تغییر بزرگ/ تعیین رقم یارانه نقدی با دهک بندی جدید

قیمت بیت‌کوین امروز 14 مهر

فال ابجد امروز سه شنبه 17 مهر 1403

بازداشت 9 مدیر و کارمند در پتروشیمی آبادان

نهادینه شدن اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان اردکان

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه17 مهر 1403

هنری در شهرستان اردکان شناسایی شده و با حمایت و نگاه ویژه مسئولان در راستای ارتقاء فعالیت های آنها اقدام خواهد شد

فال روزانه فردا چهارشنبه 18 مهر 1403 | رابطه احساسیم امروز هجدهم مهر 1403 چجوریه؟

قیمت محصولات ایران خودرو 17 مهر 1403 | لیست قیمت ایران خودرو امروز 1403/7/17

قیمت خودرو سایپا 17 مهر 1403 | قیمت پراید امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت سکه 17 مهر 1403 | قیمت سکه امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت طلا 17 مهر 1403 | قیمت طلا امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت دلار 17 مهر 1403 | قیمت روز دلار و نرخ ارز امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت نات کوین 17 مهر 1403 | قیمت لحظه ای نات کوین تلگرام امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت داگز 17 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن dogs تلگرام امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت راکی رابیت 17 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن راکی ربیت تلگرام امروز سه شنبه 1403/7/17

قیمت همستر کامبت 17 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن Hamster امروز سه شنبه 1403/7/17

کارت های روزانه پیکسل ورس امروز سه شنبه 17 مهر 1403

کد مخفی میم فای امروز سه شنبه 17 مهر 1403

کارت های روزانه ماسک امپایر امروز سه شنبه 17 مهر 1403

جواب سوال تایم فارم امروز سه شنبه 17 مهر 1403

کارت های روزانه پازل میجر امروز سه شنبه 17 مهر 1403

شوخی کمدین فلسطینی با آرزوی صهیونیستیِ «اسرائیل بزرگ» (زیرنویس فارسی)

17 مهر در دنیای علم چه خبر؟

رونمایی از بنری که قلب سرمربی را نشانه گرفت؛ مهر سکوت پپ گواردیولا در سوال هواداران

جزییات گفتگوی پوتین با پزشکیان در 20 مهر

انتشار بسته محتوایی «مقاومت اسلامی لبنان و شهید سید حسن نصرالله» در شبکه معارف اهل‌بیت(ع) به 20 زبان

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 17 مهر 1403

قیمت گوشی هواوی 17 مهر 1403 | قیمت گوشی های هواوی امروز 1403/7/17

قیمت گوشی شیائومی 17 مهر 1403 | قیمت گوشی های شیائومی امروز 1403/7/17

قیمت گوشی سامسونگ 17 مهر 1403 | قیمت گوشی های سامسونگ امروز 1403/7/17

پیش بینی دقیق آب و هوای استان‌ها تا 24 ساعت آینده؛ امروز دوشنبه 16 مهر

همان همیشگی؛ مروری بر مواضع رسانه‏‌های تندرو اصول‏گرا

حزب الله جنگ را به شهرهای اسرائیل کشاند

تشکر جوانان غزه‌ از مردم ایران

کودکان در طول روز به چند واحد میوه نیاز دارند؟

بلعیدن چند قرص به صورت همزمان اشکال دارد؟

اعلام کد بلوم امروز 17 مهر و 16 مهر؛ پاسخ تسک Token Burning: How & Why?

دریافت کنندگان نشان هنری فارس تکریم شدند

تقویم نجومی امروز سه‌شنبه 17 مهر 1403/ تقویم همسران امروز

6 تا از بهترین فیلم و سریال‌های کره‌ای «بائه سوزی»

فال روزانه واقعی سه شنبه 17 مهر 1403 | فال امروز شما

رونمایی از آلبوم موسیقی دیار هفت و چار در بروجن