پیام فارس

آخرين مطالب

5 تا از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی ستاره‌های محبوب کی‌‌پاپ اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - اگرچه برخی معتقدند که دنیای موسیقی و بازیگری دو حوزه کاملاً مجزا هستند، اما بعضی از ستاره‌های کی‌ پاپ با حضور موفق خود در سریال‌های کره‌ای، این باور را به چالش کشیده‌اند.
در این مقاله از، به سراغ 5 تا از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی ستاره‌های محبوب کی‌‌پاپ می‌رویم تا ببینیم چگونه این هنرمندان توانسته‌اند مرز بین موسیقی و بازیگری را در هم بشکنند.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
1. کی2 (The K2)

پیام فارس

سال تولید: 2016 بازیگران: جی چانگ ووک، سونگ یون آه، ایم یون آه ژانر: درام، عاشقانه، هیجان انگیز امتیاز (IMDB): 7.8 تعداد قسمت‌ها: 16 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان جه‌ ها (با بازی جی چانگ ووک )، مزدور سابقی است که پس از خدمت در عراق و متهم شدن به قتل، به ناچار به کره فرار می‌کند. در نهایت، او توسط یو جین ( سونگ یون آه ) برای محافظت از دخترخوانده‌اش، گو آنا ، استخدام می‌شود. آنا (با بازی ایم یون آه ) دختر نامشروع نامزد ریاست جمهوری، سو-جون، است و افشای هویتش می‌تواند به طور جدی به شانس پیروزی سو-جون در انتخابات آسیب بزند.
ایم یون آه، ستاره کی‌ پاپ و عضو گروه مشهور «Girls’ Generation»، در نقش اصلی زن سریال «The K2» بازی می‌کند، شخصیتی که در میان بازی‌های خطرناک سیاسی گرفتار شده است.
بیشتر بخوانید: سریال‌های کره‌ای که شخصیت‌‌های زن قدرتمندی دارند
2. هوارانگ: جوانان جنگجوی شاعر (Hwarang: The Poet Warrior Youth)

پیام فارس

سال تولید: 2016 بازیگران: پارک سو جون، گو آرا، پارک هیونگ شیک ژانر: اکشن، کمدی، درام، تاریخی، عاشقانه امتیاز (IMDB): 8.0 تعداد قسمت‌ها: 20 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان سریال «هوارانگ: جوانان جنگجوی شاعر» داستان گروهی از جوانان خوش‌چهره و با استعداد است که به عنوان جنگجویان نخبه در خدمت پادشاه شیلا، کوچک‌ترین از سه پادشاهی کره، فعالیت می‌کنند.
نایب‌السلطنه جی‌سو ، مادر پادشاه، تصمیم می‌گیرد گروهی از این مردان جوان را برای تشکیل نیروی جنگجویان ویژه گرد هم آورد. در این میان، هیچ‌کدام از جنگجویان نمی‌دانند که پادشاه، با نام مستعار کیم جی دوی ( پارک هیونگ شیک )، مخفیانه در بین آن‌ها زندگی می‌کند.
سریال «هوارانگ» با حضور جمعی از بازیگران محبوب کره‌ای، توجه بسیاری را جلب کرده است. یکی از بازیگران برجسته این سریال، وی (عضو گروه مشهور BTS) است که در نقش هان سونگ، یکی از اعضای جوان‌تر گروه «هوارانگ» ظاهر می‌شود. این سریال، اولین تجربه وی در دنیای بازیگری است و به محبوبیت بیشتر او افزوده است.
3. تو زیبایی (You’re Beautiful)

پیام فارس

سال تولید: 2009 بازیگران: پارک شین هه، جانگ کیون سوک، جونگ یونگ هوا ژانر: کمدی، درام، موزیک، عاشقانه امتیاز (IMDB): 7.7 تعداد قسمت‌ها: 16 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان گوی می نیو ( پارک شین هه ) آرزوی راهبه شدن را در سر می‌پروراند. برادرش، گوی می نام، رویای تبدیل شدن به یک آیدل را دارد که با پذیرفته شدنش در گروه پسرانه A.N.Jell به حقیقت می‌پیوندد.
اما وقتی می نام مجبور می‌شود به آمریکا برگردد، از می نیو می‌خواهد تا موقتاً جای او را بگیرد؛ تنها مشکل این است که هیچ کس به جز مدیر برادرش از این موضوع که می نیو جایگزین برادرش شده است، آگاه نیست، بنابراین او باید هویت خود را از سایر اعضای گروه پنهان نگه دارد.
سریال کره‌ای «تو زیبایی» که حول محور زندگی ستاره‌های کی‌پاپ می‌چرخد، علاوه بر داستان جذاب خود، از حضور دو خواننده مشهور نیز بهره می‌برد. جونگ یونگ هوا ، عضو گروه محبوب CNBlue، نقش شین وو، پسری خجالتی و مهربان را ایفا می‌کند که شیفته می نیو می‌شود.
از سوی دیگر، لی هونگ کی ، خواننده گروه F.T. Island، نقش جرمی، شخصیتی شاداب و سبک‌بال را برعهده دارد که او نیز دل به می نیو می‌بندد. حضور این دو هنرمند محبوب، بر جذابیت سریال افزوده و به آن رنگ و بوی خاصی بخشیده است.
بیشتر بخوانید: پربیننده‌ترین سریال‌های کره‌ای که باید در لیست تماشای شما باشند!
4. شاهزاده صد روزه من (100 Days My Prince)

پیام فارس

سال تولید: 2018 بازیگران: دو کیونگ سو، نام جی هیون، جو سونگ ها ژانر: اکشن، کمدی، تاریخی، عاشقانه امتیاز (IMDB): 7.8 تعداد قسمت‌ها: 16 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان پس از یک حادثه تلخ که لی یول ( دو کیونگ سو ) باور دارد عشق زندگی‌اش، یی سو ( نام جی هیون )، را از دست داده است، او هدف یک یک سوء قصد قرار می‌گیرد.
پیش از این رویداد، لی یول در دوران چوسون، در پی کودتایی که توسط پدرش و یکی از دوستان نزدیکش طراحی شده بود، به ولیعهدی رسید. این کودتا به ترور پادشاه پیشین و قتل خانواده یی سو انجامید. با این حال، لی یول موفق می‌شود از سوءقصد جان سالم به در ببرد اما دوست صمیمی‌اش، دونگ جو، به جای او کشته می‌شود.
در جریان این فرار، لی یول بر اثر ضربه‌ای که به سرش وارد می‌شود، حافظه‌اش را از دست می‌دهد. در این شرایط، او با زنی به نام هونگ شیم (که در واقع همان یی سو است) آشنا شده و با او ازدواج می‌کند، بی‌آنکه هر دو از هویت واقعی یکدیگر آگاه باشند.
دو کیونگ سو (دی.او.) خواننده‌ گروه محبوب کی‌پاپ اکسو ، در سریال‌های کره‌ای مختلفی مانند «My Annoying Brother» و «Unforgettable» بازی کرده است، اما بیشتر به خاطر نقش لی یول در سریال تاریخی « شاهزاده صد روزه من» شناخته می‌شود.
5. وقتی تو خواب بودی (While You Were Sleeping)

پیام فارس

سال تولید: 2017 بازیگران: بائه سوزی، لی جونگ سوک، جونگ هه این ژانر: کمدی، درام، فانتزی، عاشقانه، هیجان انگیز امتیاز (IMDB): 8.3 تعداد قسمت‌ها: 32 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان هونگ جو (با بازی بائه سوزی )، یک خبرنگار است که توانایی دیدن آینده در خواب‌هایش را دارد. او به‌طور غیرمنتظره متوجه می‌شود که همسایه‌اش، همان مردی است که در رؤیاهایش می‌بیند. دادستان جونگ جه چان ، مردی که در رؤیاهای هونگ جو ظاهر می‌شود، پس از ملاقات با او، خود نیز شروع به دیدن آینده می‌کند و اولین پیش‌بینی‌اش، مرگ هونگ جو است.
حالا این دو به همراه افسر پلیس هان وو تاک، باید با همکاری یکدیگر تلاش کنند تا از وقوع اتفاقات هولناک رؤیاهایشان جلوگیری کنند. این سریال با داستانی جذاب، صحنه‌های هیجان انگیز دیدنی و مثلث عشقی خود، بینندگان را تا آخر درگیر می‌کند. همچنین، شیمی بی‌نظیر بین بازیگران اصلی و موسیقی متن دلنشین، بر جذابیت آن افزوده است.
در حالی که خواب بودی» یکی از سریال‌های محبوب کره‌ای است که بائه سوزی، خواننده و بازیگر مشهور کره‌ای، نقش هونگ جو، یک روزنامه‌نگار جسور و پرشور را ایفا می‌کند. پیش از این، بائه سوزی با بازی در سریال‌های پرطرفداری مانند «عشق بی‌پروا» ، «کتاب خانواده گو» و «رویای بلند» بازی کرده بود.
در این مقاله از مجله فرهنگ و هنر اکالا، به معرفی 5 تا از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی ستاره‌های محبوب کی‌‌پاپ پرداختیم، اما بدون شک، سریال‌های درخشان دیگری نیز وجود دارند که از قلم افتاده‌اند. آیا شما می‌توانید چند مورد از این سریال‌های جذاب را به ما پیشنهاد دهید؟
منابع: Collider / IMDb

پیام فارس

خیلی خوشحالم که می‌توانم این لذت بزرگ از زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارم و فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌ام را به شما معرفی کنم.
سورین صیادی1 دقیقه پیش0 خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین ‫تامبلر ‫پین‌ترست ‫رددیت واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل طرز تهیه 14 دسر پاییزی؛ بهترین همراه برای عصرهای دلنشین نوشته های مشابه

پیام فارس

ناخن با طرح پلنگی ترند پاییز؛ انتخابی جسورانه برای شما5 ساعت پیش

پیام فارس

چرا باید سریال مرد شاه‌بلوطی (The Chestnut Man) را ببینید؟6 ساعت پیش

پیام فارس

13 نشانه زنانی که همیشه محبوب همسرشان هستند9 ساعت پیشدیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام
ایمیل
تازه‌ترین مطالب سبک زندگی

پیام فارس

طرز تهیه 14 دسر پاییزی؛ بهترین همراه برای عصرهای دلنشین 30 دقیقه پیش

پیام فارس

شام چی درست کنم؟ 88 غذای ساده و سریع برای شام 4 ساعت پیش

پیام فارس

ناخن با طرح پلنگی ترند پاییز؛ انتخابی جسورانه برای شما 5 ساعت پیش

پیام فارس

بهترین عطرها برای فصول سرد؛ مخصوص خانم‌ها 8 ساعت پیش

پیام فارس

علت ترش شدن شیره انگور؛ 5 راهکار جلوگیری و برطرف کردن آن 9 ساعت پیشهم‌اکنون دیگران می‌خوانند

پیام فارس

طرز تهیه 14 دسر پاییزی؛ بهترین همراه برای عصرهای دلنشین 30 دقیقه پیش

پیام فارس

شام چی درست کنم؟ 88 غذای ساده و سریع برای شام 4 ساعت پیش

پیام فارس

ناخن با طرح پلنگی ترند پاییز؛ انتخابی جسورانه برای شما 5 ساعت پیش دستبندهای زنجیری طلا؛ جواهراتی که هر استایلی را متحول می‌کند 5 ساعت پیش

پیام فارس

آسیاب برقی همیشه نو؛ روش‌های موثر برای تمیزکاری 5 ساعت پیش چرا باید سریال مرد شاه‌بلوطی (The Chestnut Man) را ببینید؟ 6 ساعت پیش

پیام فارس

روز جهانی قهوه،طرز دم کردن قهوه ترک به روش سنتی 8 ساعت پیشدرباره ماسوپرمارکت اینترنتی اکالا اُکالارنک (رتبه بندی برندها)*کد تخفیف روزانه اُکالااُتایم چیست؟ناهار چی بپزم؟شام چی بپزم؟برنامه غذاییطرز تهیه ته چینطرز تهیه فلافلآموزش آشپزیسبک زندگیدانستنیتست مزاج شناسیتست سن بیولوژیکمجله اُکالا در شبکه‌های اجتماعیفیس بوکXاینستاگرامکلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش است.کپی از مطالب تنها با اجازه کتبی مدیر مسئول مجاز است. دکمه بازگشت به بالا بستن جستجو برای: بستن جستجو...

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/859819/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آغاز ثبت نام وام بازنشستگان در مهر 1403

قیمت گوشی هواوی 11 مهر 1403 | قیمت گوشی های هواوی امروز 1403/7/11

قیمت گوشی شیائومی 11 مهر 1403 | قیمت گوشی های شیائومی امروز 1403/7/11

قیمت گوشی سامسونگ 11 مهر 1403 | قیمت گوشی های سامسونگ امروز 1403/7/11

قیمت خودرو سایپا 11 مهر 1403 | قیمت پراید امروز چهارشنبه 1403/7/11

قیمت محصولات ایران خودرو 11 مهر 1403 | لیست قیمت ایران خودرو امروز 1403/7/11

فال حافظ امروز چهارشنبه 11 مهر 1403

قیمت خودرو امروز 10 مهر 1403 در بازار مشخص شد

پاسخ سوال بازی تایم فارم timefarm امروز چهارشنبه 11 مهر

جشن ساحل‌نشینان خلیج فارس در بوشهر در پی حمله مقتدرانه سپاه علیه اشغالگران قدس

فال ابجد امروز چهارشنبه 11 مهر 1403

مهر ذلت بر رژیم غاصب اسرائیل خورده است/ به وعده های الهی خداوند اطمینان داشته باشیم

اطلاعیه تعطیلی رسمی کشور فردا 11 مهر 1403

نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و پاریسن ژرمن (11 مهر 1403) | برتری بی، چون و چرای توپچی‌ها

قیمت سکه در بازار امروز 10 مهر اعلام شد | سکه تمام امروز به چند میلیون رسید؟

عکس کارت های بازی پیکسل ورس امروز چهارشنبه 11 مهر 1403

فیلم| قدردانی مردم فارس از پاسخ مقتدرانه سپاه به جنایت‌های رژیم صهیونیستی

شادی مردم حاجی آباد زیرکوه از حمله موفق موشکی سپاه

عکس پازل امروز بازی میجر و کد یوتیوب میجر امروز چهارشنبه 11 مهر 1403

کد امروز بازی بلوم (Blum) چهارشنبه 11 مهر 1403

کد مورس جیمز و کارت بازی جیمز gemz امروز چهارشنبه 11 مهر 1403

رنگ سبز بازار طلا و ارز؛ ادامه روند افزایش قیمت‌ انواع سکه

قول وزیر تعاون برای تامین امنیت معدنچی‌ها

صحبت های رئیس اتاق بازرگانی از سکون اقتصادی چهار ماهه کشور

بازار خودرو 4 روز پس از افزایش تنش‌ها

پروازهای فرودگاه امام (ره) فعلا متوقف شد

پروازهای مسافری در آسمان کشور به مسیر جایگزین هدایت شد

بهترین فرصت خرید طلا و سکه چه زمانی است؟

پروازهای سراسر کشور تا 10 صبح فردا باطل شد

مدارس کشور فردا چهارشنبه 11 مهر تعطیل شد؟

11 مهر در دنیای علم چه خبر؟

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 11 مهر

برگزاری دیدار پرسپولیس – چادرملو با حضور تماشاگران خانم

ویدئو گل مهدی طارمی به ستاره سرخ بلگراد (11 مهر 1403) | بالاخره پای مهدی به گل باز شد

فیلم| خلاصه بازی اینتر و ستاره سرخ بلگراد (گلزنی مهدی طارمی) دیشب سه شنبه 10 مهر 1403

نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اینتر و ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا (11 مهر 1403) | شاهکار طارمی

فال روزانه فردا پنجشنبه 12 مهر 1403 | فال امروز دوازدهم مهر 1403

فیلم| خلاصه بازی بارسلونا و یانگ بویز (دبل روبرت لواندوفسکی) دیشب سه شنبه 10 مهر 1403

فال ابجد روزانه چهارشنبه 11 مهر 1403 | طالع خود را با ما همراه شوید

نقشه شوم اسرائیل علیه لبنان

شکست سنگین 2006 اسرائیل از لبنان تکرار می‌شود؟

سجده شکر در نوار غزه پس از دیدن موشک‌های ایران در آسمان

3 تمرین برای فعال سازی مغز

5 تا از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی ستاره‌های محبوب کی‌‌پاپ

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پناهگاه اضطراری پناه گرفته‌اند (10 مهر 1403)

پخش زنده بازی آرسنال و پاریسن ژرمن (10 مهر 1403) + تماشای آنلاین

نتیجه بازی سپاهان اصفهان و استقلال تاجیکستان (10 مهر 1403)+ ویدئو گل‌ها| جشنواره گل‌های زرد

بیانیه تقدیر نائب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در انتقام از صهیونیست‌ها

موشک های ارسالی به مناق اشغالی در آسمان شیراز+فیلم

مهدی طارمی در ترکیب اینتر مقابل ستاره سرخ بلگراد برای بازی امشب 10 مهر 1403