پیام فارس

آخرين مطالب

5 سریال کره‌ای با پایانی خوش که قلبتان را گرم می‌کنند اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - دنبال یک پایان خوش در دنیای سریال‌های کره‌ای هستید؟ ما برای شما 5 سریال جذاب با پایان‌های دلنشین را انتخاب کرده‌ایم. این سریال‌ها با ترکیبی از ژانرهای مختلف، شما را به دنیایی پر از احساسات مثبت می‌برند. پس اگر به دنبال ساعاتی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش هستید، این مقاله از را از دست ندهید.
1. تونل (Tunnel)

پیام فارس

سال تولید: 2017 بازیگران: چوی جین هیوک، کانگ سوک وون، یون هیون مین ژانر: جنایی، درام، فانتزی، هیجان انگیز امتیاز (IMDB): 8.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
3 تعداد قسمت‌ها: 16 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان پارک گوانگ‌هو ، کارآگاه پرونده‌ی یک قاتل سریالی، در تعقیب قاتل به درون تونلی کشیده می‌شود و ناگهان خود را سی سال در آینده می‌یابد. با وجود این تغییر ناگهانی، او همچنان به تعقیب قاتل ادامه می‌دهد و در نهایت او را دستگیر می‌کند. اما گوانگ‌هو به زودی متوجه می‌شود که به آینده تعلق ندارد و برای بازگشت به زمان خودش، دوباره وارد همان تونل می‌شود.
سریال «تونل» با پایان‌بندی احساسی‌اش، بینندگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. گوانگ‌هو در آینده با دخترش آشنا می‌شود و پیوندی عمیق با او برقرار می‌کند. جدایی آن‌ها از هم، به‌ویژه لحظه‌ای که دخترش او را صدا می‌زند، صحنه‌ای بسیار غم‌انگیز است.
با این حال، پایان داستان برای گوانگ‌هو خوشحال‌کننده است؛ او به گذشته بازمی‌گردد و به همسر و فرزند نوزادش می‌پیوندد. اما برای شخصیت‌هایی که در آینده باقی مانده‌اند، این پایان ترکیبی پیچیده‌ای از شادی و اندوه است. آن‌ها از حضور گوانگ‌هو محروم می‌شوند و این جدایی برایشان دردناک است. اما در عین حال، امیدوارند که تغییراتی که او ایجاد خواهد کرد، آینده را به مکانی بهتر تبدیل کند.
بیشتر بخوانید: بهترین سریال‌های «لی جونگ سوک» (بازیگر وقتی تو خواب بودی)
2. گابلین (Goblin)

پیام فارس

سال تولید: 2016 بازیگران: گونگ یو، کیم گو ایون، لی دونگ ووک ژانر: کمدی، درام، فانتزی، عاشقانه امتیاز (IMDB): 8.6 تعداد قسمت‌ها: 16 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان کیم شین یک گابلین جاودان است که انتظار روزی را میکشد که بتواند از نفرین ابدی‌اش رها شود، اون تاک ، دختری معمولی است که توانایی دیدن گابلین‌ها و ارواح را دارد. او با کیم شین آشنا می‌شود و این دو به تدریج عاشق یکدیگر می‌شوند.
سریال «گابلین» ب ا پایانی خوش به اتمام می‌رسد که در آن اون تاک و کیم شین عاشقانه با هم زندگی می‌کنند. اما بعد از اینکه اون تاک برای نجات دیگران جان خود را فدا می‌کند، از دنیا می‌رود و کیم شین دوباره در این جهان تنها می‌ماند. او تصمیم می‌گیرد با صبر منتظر بازگشت اون تاک بماند، تا زمانی که سرانجام دوباره با هم دیدار می‌کنند.
«گابلین» سریالی کره‌ای با پایانی تلخ و شیرین است. مخاطبان شاهد عشقی عمیق و واقعی میان این دو شخصیت هستند؛ عشقی که پس از درد و رنج‌های فراوان و گناه 900 ساله کیم شین، شایسته خوشبختی بود. با اینکه اون تاک در نهایت از دنیا می‌رود، اما کیم شین با امید و صبر، منتظر بازگشت او می‌ماند و داستانی عاشقانه و جاودانه را برای زوجی که همیشه سرنوشتشان در کنار هم بودن بوده است، رقم می‌زند.
3. دو بونگ سون دختر قدرتمند (Strong Woman Do Bong Soon)

پیام فارس

سال تولید: 2017 بازیگران: پارک بو یونگ، پارک هیونگ شیک، جی سو ژانر: کمدی، جنایی، درام، فانتزی، عاشقانه، علمی تخیلی امتیاز (IMDB): 8.2 تعداد قسمت‌ها: 17 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان دو بونگ سون با نیرویی فوق‌العاده که از نسل زنان خانواده‌اش به ارث برده، به دنیا آمده است. روزی او به عنوان محافظ شخصی آن مین هیوک استخدام می‌شود و کم‌کم این دو به هم نزدیک می‌شوند.
درست مثل سریال‌های کره‌ای دیگر این لیست، «دو بونگ سون زن قوی» یا «بونگ سون دختر قدرتمند» نیز با خوشی همراه است که در آن، بونگ سون و مین هیوک به هم می‌رسند، ازدواج می‌کنند و زندگی مشترکی را آغاز می‌کنند و با تولد فرزندشان، فصل جدیدی از زندگی را خودشان رقم می‌زنند.
تمام خطوط داستانی به‌خوبی جمع‌بندی می‌شود و این زوج محبوب داستان، پایانی شیرین را تجربه می‌کنند که رضایت کامل بینندگان را به همراه دارد.
4. هیلر (Healer)

پیام فارس

سال تولید: 2014 بازیگران: جی چانگ ووک، پارک مین یونگ، تائه می ژانر: اکشن، کمدی، جنایی، درام، عاشقانه، هیجان انگیز امتیاز (IMDB): 8.4 تعداد قسمت‌ها: 20 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان جونگ هویک که با نام “هیلر” شناخته می‌شود، پیک شبانه‌ای است که مأموریت دارد از یونگ شین ، یک خبرنگار اینترنتی، محافظت کند. در نهایت، یونگ شین هویت واقعی جونگ هو را کشف می‌کند و این دو می‌توانند بدون هیچ‌گونه پنهان‌کاری به یکدیگر عشق بورزند.
پایان سریال هیلر، قلب مخاطب را تسخیر می‌کند. داستان به زیبایی به نقطه اوج خود می‌رسد و با پیچش‌های هوشمندانه، مخاطب را تا آخرین لحظه درگیر خود نگه می‌دارد. خوشبختی زوج اصلی، پاداشی است که آن‌ها پس از تحمل رنج فراوان شایسته آن هستند. این پایان دلنشین، حس رضایت کاملی را در بیننده ایجاد می‌کند و خاطره‌ای خوش از سریال را برای او به جا می‌گذارد.
5. پسران برتر از گل (Boys Over Flowers)

پیام فارس

سال تولید: 2009 بازیگران: کو هه سون، لی مین هو، کیم هیون جونگ ژانر: کمدی، درام، عاشقانه، نوجوانانه امتیاز (IMDB): 7.8 تعداد قسمت‌ها: 25 قسمت (1 فصل)خلاصه داستان «پسران برتر از گل» که اقتباسی از مانگایی با همین نام است، داستان زندگی جان دی را روایت می‌کند؛ دختری که با دریافت بورسیه تحصیلی، به دبیرستان نخبه شین هوا وارد می‌شود. در این مدرسه لوکس و مخصوص ثروتمندان، او با گو جون پیو ، یکی از محبوب‌ترین و ثروتمندترین دانش‌آموزان، روبه‌رو می‌شود که ابتدا او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد. اما با گذر زمان، جون پیو به جان دی علاقه‌مند می‌شود و ماجراهای عاشقانه و پر از چالشی بین این دو شکل می‌گیرد.
مانند اکثر پایان‌های سریال‌های کره‌ای، «پسران برتر از گل» با یک جهش زمانی به پایان می‌رسد. جون پیو برای پیشبرد شرکت خود به آمریکا می‌رود و جان دی در کشور می‌ماند تا رویای خود برای تبدیل شدن به یک پزشک را محقق کند. چهار سال بعد، جون پیو برمی‌گردد و به جان دی پیشنهاد ازدواج می‌دهد.
«پسران برتر از گل» با پایان‌بندی دلنشینی، تمام انتظارات مخاطبان را برآورده می‌کند. پس از گذراندن لحظات پر از هیجان و درام، سریال با یک جهش زمانی به آینده پیوند می‌خورد و نشان می‌دهد که شخصیت‌ها به آرزوهای خود رسیده‌اند. عشق جان‌دی و جون‌پیو به ثمر می‌نشیند و دوستی عمیق بین شخصیت‌ها همچنان پابرجا می‌ماند. این پایان، حس رضایت و خوشحالی را در مخاطب ایجاد می‌کند و به عنوان یکی از پایان‌های ماندگار در سریال‌های کره‌ای شناخته می‌شود.
بیشتر بخوانید: بهترین فیلم‌های تینیجری
در این مقاله از مجله فرهنگ و هنر اکالا، 5 مورد از سریال‌های کره‌ای با پایانی خوش که قلبتان را گرم می‌کنند را به شما معرفی کردیم، امیدواریم از دیدن آن‌ها لذت ببرید.
منابع: Collider / IMDb

پیام فارس

خیلی خوشحالم که می‌توانم این لذت بزرگ از زندگی را با دیگران به اشتراک بگذارم و فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌ام را به شما معرفی کنم.
سورین صیادی10 ثانیه پیش0 خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین ‫تامبلر ‫پین‌ترست ‫رددیت واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل 5 داستان واقعی که به سریال تبدیل شدند: از بهترین‌های 2024 نوشته های مشابه

پیام فارس

معروف‌ترین جنگل‌های پاییزی ایران؛ طبیعت بکر و چشم‌نواز5 ساعت پیش

پیام فارس

زیباترین و مدرن‌ترین مدل‌های جا ادویه؛ از ملزومات مهم آشپزخانه9 ساعت پیش

پیام فارس

نحوه برخورد با دانش آموز لجباز؛ 8 راهکار ساده و موثر10 ساعت پیشدیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
دیدگاه *
نام
ایمیل
تازه‌ترین مطالب سبک زندگی

پیام فارس

5 داستان واقعی که به سریال تبدیل شدند: از بهترین‌های 2024 21 دقیقه پیش

پیام فارس

دلمه کدو سبز؛ طعمی که به سفره‌تان رنگ و عطر می‌بخشد 2 ساعت پیش

پیام فارس

شومیزهای ترند زنانه پاییزی؛ استایلی شیک و به روز برای خود بسازید 11 ساعت پیش

پیام فارس

طرز تهیه رولت کدو حلوایی؛ شیرینی مجلسی پاییزی 13 ساعت پیش

پیام فارس

چرا دانش‌آموزان دروغ می‌گویند و چطور با آن‌ها برخورد کنیم؟ 1 روز پیشهم‌اکنون دیگران می‌خوانند

پیام فارس

5 داستان واقعی که به سریال تبدیل شدند: از بهترین‌های 2024 21 دقیقه پیش

پیام فارس

دلمه کدو سبز؛ طعمی که به سفره‌تان رنگ و عطر می‌بخشد 2 ساعت پیش

پیام فارس

با این ترفندها گیاهان پژمرده خانگی‌ را احیا و درمان کنید 5 ساعت پیش

پیام فارس

5 ترفند خانه‌داری و آشپزی که شما را شگفت‌زده می‌کند 9 ساعت پیش

پیام فارس

رفتار با همسر حسود و حساس چگونه باید باشد؟ 10 ساعت پیش

پیام فارس

نحوه برخورد با دانش آموز لجباز؛ 8 راهکار ساده و موثر 10 ساعت پیشدرباره ماسوپرمارکت اینترنتی اکالا اُکالارنک (رتبه بندی برندها)*کد تخفیف روزانه اُکالااُتایم چیست؟ناهار چی بپزم؟شام چی بپزم؟برنامه غذاییطرز تهیه ته چینطرز تهیه فلافلآموزش آشپزیسبک زندگیدانستنیتست مزاج شناسیتست سن بیولوژیکمجله اُکالا در شبکه‌های اجتماعیفیس بوکXاینستاگرامکلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش است.کپی از مطالب تنها با اجازه کتبی مدیر مسئول مجاز است. دکمه بازگشت به بالا بستن جستجو برای: بستن جستجو...

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/859137/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فیلم| خلاصه بازی النصر و الریان (گلزنی کریستیانو رونالدو) امشب دوشنبه 9 مهر 1403

تصویری زیبا از مهر پدری زیر باران!

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه شنبه 10 مهر 1403

فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز سه شنبه 10 مهر 1403

فال انبیا فردا سه شنبه 10 مهر 1403

فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه شنبه 10 مهر 1403

فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه شنبه 10 مهر 1403

واریز 6/000/000 تومان از ساعاتی قبل بحساب پرتفوی سهام عدالتی ها | تغییرات دارایی سهام عدالت امروز 8 مهر 1403 چقدر شد ؟

قیمت گوشی هواوی 10 مهر 1403 | قیمت گوشی های هواوی امروز 1403/7/10

قیمت گوشی شیائومی 10 مهر 1403 | قیمت گوشی های شیائومی امروز 1403/7/10

قیمت گوشی سامسونگ 10 مهر 1403 | قیمت گوشی های سامسونگ امروز 1403/7/10

قیمت خودرو سایپا 10 مهر 1403 | قیمت پراید امروز سه شنبه 1403/7/10

قیمت محصولات ایران خودرو 10 مهر 1403 | لیست قیمت ایران خودرو امروز 1403/7/10

قیمت سکه 10 مهر 1403 | قیمت سکه امروز سه شنبه 1403/7/10

قیمت طلا 10 مهر 1403 | قیمت طلا امروز سه شنبه 1403/7/10

قیمت دلار 10 مهر 1403 | قیمت روز دلار و نرخ ارز امروز سه شنبه 1403/7/10

قیمت نات کوین 10 مهر 1403 | قیمت لحظه ای نات کوین تلگرام امروز سه شنبه 1403/7/10

قیمت راکی رابیت 10 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن راکی ربیت تلگرام امروز سه شنبه 1403/7/10

قیمت داگز 10 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن dogs تلگرام امروز سه شنبه 1403/7/10

قیمت همستر کامبت 10 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن Hamster امروز سه شنبه 1403/7/10

کارت های روزانه پیکسل ورس امروز سه شنبه 10 مهر 1403

کد مخفی میم فای امروز سه شنبه 10 مهر 1403

کارت های روزانه ماسک امپایر امروز سه شنبه 10 مهر 1403

جواب معمای روز ماسک امپایر امروز سه شنبه 10 مهر 1403

جواب سوال تایم فارم امروز سه شنبه 10 مهر 1403

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه 10 مهر 1403

فال روزانه فردا چهارشنبه 11 مهر 1403 | فال امروز یازدهم مهر 1403

واکنش ویدئویی تلویزیون «حزب الله» به احتمال حمله زمینی اسرائیل (زیرنویس فارسی)

ایجاد بستر گفتگو و مطالبه گری تخصصی اولویت‌ بسیج دانشجویی است

بیانیه ائمه جمعه جنوب فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با مهر از کشت دوم برنج می گوید

نقش بی‌بدیل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در تقویت رقابت‌پذیری صنایع

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان امشب 9 مهر 1403

علمای اهل سنت آذربایجان‌غربی جنایت های اسراییل را محکوم کردند

فوری / چهارشنبه 11 مهر 1403 تعطیل می‌شود؟

زنجیره ارزش در کانون توجه

10 مهر در دنیای علم چه خبر؟

آخرین خبر از تعطیلی مدارس تهران | اطلاعیه تعطیلی مدارس سه‌شنبه 10 مهر | آیا شبکه خبر تعطیلی مدارس سه‌شنبه 10 مهر را اعلام کرد؟

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، 10 مهر 1403

تفرفه افکنان داخلی ادامه آتش تهیه دشمن هستند

فارین پالسی: اسراییل به دنبال رویارویی با ایران است؟

قمار تل‌آویو؛ پای ایران و امریکا به جنگ کشیده می‌شود؟

چند توصیه مهم برای پیشگیری از خشکی چشم

در پاییز بعد از ظهرها نخوابید!

چند توصیه طلایی برای بهبود آسیب‌های زانو

علائم و نشانه‌های خشکی چشم

ترمیم دستمزد کارگران فراموش شد؛ دلیل تعلل وزارت کار چیست؟

داده‌های مهم هفته برای بازارهای جهانی

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا: حراج بعدی دوشنبه هفته آینده خواهد بود

آغاز حراج 4 هزار میلیارد تومان کالا توسط سازمان اموال تملیکی