پیام فارس

آخرين مطالب

فال روزانه تاروت 9 مهر اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - فال روزانه تاروت متولدین فروردین:
قصد سرما‌یه‌گذاری دارید و اگر جانب احتیاط را نگه دارید و با دقت نظر بیشتری سرمایه‌گذاری کنید، سود چشمگیری نصیب شما خواهد شد. اهل منزل حساب خاصی روی شما باز می‌کنند و پیشنهاد می‌کنیم شما هم بیشتر از گذشته به آنها محبت کنید. کار امروز را همیشه به فردا موکول می‌کنید و به همین دلیل در زندگی و کار همیشه عقب‌تر از دیگران هستید، به زندگی‌تان نظم بدهید و تمرکز بیشتری برای انجام کارها داشته باشید.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت: کارت عشاق : روز بسیار پرکاری در پیش‌رو دارید و از همین سر صبح برنامه‌ای برای شام بیرون از منزل به اتفاق خانواده تدارک ببینید تا با دورهم جمع‌کردن اعضای خانواده، انرژی از دست‌رفته‌تان را بازیابید. وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند اما این سکه روی دیگری هم دارد و هزینه‌های زندگی شما همزمان افزایش پیدا خواهد کرد. از زندگی زناشویی خود رضایت ندارید و به‌اندازه‌ای تحت فشار هستید که احساس خفگی به شما دست داده است، اجازه ندهید این شرایط بیشتر از این ادامه پیدا کند و در اولین فرصت این احساس را با همسرتان در میان بگذارید.
فال روزانه تاروت متولدین خرداد: کارت خورشید : امروز از آن روزهایی است که احساس می‌کنید کودک درون‌تان بیدار شده و از صبح احساس سرزندگی و نشاط کودکانه‌ای شما را فرا گرفته است. برای ثروتمندشدن پول‌های خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که ایده‌ای خلاقانه‌ و جدید پشت آن قرار گرفته باشد. امروز زمان خوبی است که بعد از ظهر دست همسر یا شریک‌زندگی‌تان را بگیرید و برای خرید بیرون بروید، به شرط اینکه حواستان به خرید‌هایی که می‌کنید باشد و ولخرجی نکنید.
فال روزانه تاروت متولدین تیر: کارت پاپ : فردی که در زندگی اهمیت زیادی به او می‌‌دهید، درخواستی از شما دارد که انجام آن از توان شما خارج است. نیازی نیست برای انجام این درخواست خودتان را به آب و آتش بزنید و بدون هیچ خجالتی به او بگویید که چنین درخواستی را نمی‌توانید انجام دهید. امروز زمان خوبی است که به سرگرمی موردعلاقه‌تان بپردازید و اگر اهل ورزش هستید، انرژی و نشاطی که بدست آورده‌اید را به ورزش اختصاص دهید.
فال روزانه تاروت متولدین مرداد: کارت ملکه : فرصت‌ جدید و تازه‌ای برای کسب درآمد در پیش‌روی شما قرار گرفته است، این فرصت را مغتنم بشمرید و مطمئن باشید درآمد شما افزایش خواهد داشت. کودک یا فردی سالخورده در فامیل شما بیمار شده و این بیماری فشاری زیادی روی زندگی شما و دیگر اعضای خانواده وارد کرده است. فراموش نکنید که این شرایط را شما ایجاد نکرده‌‌‌اید و جایی برای نگرانی وجود ندارد و به زودی با بهبودی بیمار، از رنج مریض‌داری رها خواهید شد.
فال روزانه تاروت متولدین شهریور: کارت ارابه : امروز روز خوبی است تا در فعالیت‌هایی شرکت کنید که احساس می‌کنید این فعالیت‌ها ذهن و جسم شما را آرام می‌کند. نمی‌خواهیم نگران‌تان کنیم اما اگر بیماری مزمنی دارید، احتمال عود کردن بیماری شما وجود دارد و ممکن است کارتان به بیمارستان بکشد و هزینه زیادی برای درمان متقبل شوید. مسافرتی در پیش‌رو خواهید داشت، در این مسافرت دوستان یا اعضای خانواده‌ خود را همراه ببرید و مطمئن باشید به اندازه‌ای به شما خوش خواهد گذشت که این مسافرت بهترین مسافرت عمر شما خواهد شد.
فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر: کارت ابله : در پروژه‌ای سرمایه‌گذاری کرده‌اید و اگر حواس‌تان نباشد پول و ثروت شما در این پروژه به باد خواهد رفت. کار بسیار واجبی باید انجام دهید اما احتمال دارد که حواس‌تان به کارهای منزل و سرگرمی‌هایی مانند تماشای فیلم بند شود و این کار مهم را فراموش کنید. یکی از همسایه‌ها میان شما و همسر یا شریک‌زندگی‌تان اختلاف انداخته و اجازه ندهید این دلخوری بیش از این میان شما فاصله ایجاد کند.
فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان: کارت عشاق : گرفتار مشکل مالی شده‌اید و برای حل آن پیشنهاد می‌کنیم از پدر و مادر کمک بگیرید. همسر یا شریک‌زندگی‌تان رفتاری ناشایست را انجام داده و حسابی از او دل‌خور شده‌اید. در خصوص این رفتار زود قضاوت نکنید و فرصت دلجویی را در اختیار همسر یا شریک‌زندگی‌تان قرار دهید، چرا که شاید این رفتار در نهایت به نفع شما تمام شود. بعدازظهر امروز زمان بسیار خوبی برای مهمانی ترتیب‌دادن است، دوستان و اعضای خانواده را دعوت کنید و حسابی دورهم خوش بگذرانید.
فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر: کارت کاهن اعظم : امروز تصمیم مهمی باید بگیرید، اما به اندازه‌ای کار دارید و ذهن‌تان مشغول است که تصمیم درستی به ذهن‌تان نمی‌رسد. احتمال این که امروز در معامله‌ای ضرر کنید یا کیف‌ پول‌تان را جا بگذارید وجود دارد. گرفتاری‌های ذهنی باعث شده تا به اندازه کافی به خانواده‌تان رسیدگی نکنید و اعضای فامیل از شما دلخور شده‌اند. احتمال اینکه حرف ناخوشایندی به همسر یا شریک‌زندگی‌تان بگویید نیز وجود دارد. اجازه ندهید شلوغی‌های زندگی روی روابط اجتماعی و خانوادگی شما تأثیر بگذارد. فراموش نکنید که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و در آینده اوضاع فکری و کاری شما بهتر می‌شود و وقت بیشتری به دوستان و فامیل اختصاص خواهید داد.
فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی: کارت ملکه : فرزند شما یا یکی از اعضای خانواده برای پیشرفت در درس و مدرسه به کمک شما نیاز دارد، این فرصت موقعیت خوبی برای این است که در کنار درس و مشق، با این کودک حسابی بازی کنید تا خاطره‌های خوبی از شما در ذهن او باقی بماند. همسر یا شریک‌زندگی‌تان کار بسیار فوق‌العاده‌ای در حق شما انجام می‌دهد و به‌رغم اینکه این کار را ناخواسته انجام داده است، حسابی از دست او خوشحال و راضی شده‌اید.
فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن: کارت اعتدال : ذهن شما درگیر انجام کارهای غیرممکن شده است و به‌جای اینکه بیش از حد خودتان را مشغول کنید، به چیزهای امکان‌پذیر فکر کنید و وقت و انرژی خود را بیهوده تلف نکنید. از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پول خوبی به‌دست شما می‌رسد. امروز به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم، زمینه آشنایی شما با شخص جدیدی فراهم می‌شود و دوستی ماندگاری میان شما و این فرد شکل خواهد گرفت. انسان پرحرفی هستید و اطرافیان از دست این رفتار شما خسته‌ شده‌‌اند، امروز زمان خوبی است که این اخلاق را کنار بگذارید و متعادل‌تر صحبت کنید.
فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند: کارت چرخ سرنوشت : مال و منال خوبی در انتظار شما است به شرط اینکه پول و ثروتی که دارید را با احتیاط سرمایه‌گذاری کنید. غافلگیری‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد و اتفاق‌های بسیار فرخنده‌ای رخ می‌دهد. احتمال دارد امروز در خیابان با فردی از جنس مخالف برخورد کنید و جرقه عشقی سوزان میان شما و این فرد ایجاد شود. اگر شاغل هستید، حواستان به کاری که می‌کنید باشد، چرا که چالش‌های مهمی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. این شرایط ممکن است در نگاه اول دردسرساز باشد، اما در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/858543/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قیمت گوشی هواوی 9 مهر 1403 | قیمت گوشی های هواوی امروز 1403/7/9

قیمت گوشی شیائومی 9 مهر 1403 | قیمت گوشی های شیائومی امروز 1403/7/9

قیمت گوشی سامسونگ 9 مهر 1403 | قیمت گوشی های سامسونگ امروز 1403/7/9

قیمت خودرو سایپا 9 مهر 1403 | قیمت پراید امروز دوشنبه 1403/7/9

قیمت محصولات ایران خودرو 9 مهر 1403 | لیست قیمت ایران خودرو امروز 1403/7/9

قیمت سکه 9 مهر 1403 | قیمت سکه امروز دوشنبه 1403/7/9

قیمت طلا 9 مهر 1403 | قیمت طلا امروز دوشنبه 1403/7/9

قیمت دلار 9 مهر 1403 | قیمت روز دلار و نرخ ارز امروز دوشنبه 1403/7/9

قیمت نات کوین 9 مهر 1403 | قیمت لحظه ای نات کوین تلگرام امروز دوشنبه 1403/7/9

قیمت داگز 9 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن dogs تلگرام امروز دوشنبه 1403/7/9

قیمت راکی رابیت 9 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن راکی ربیت تلگرام امروز دوشنبه 1403/7/9

قیمت همستر کامبت 9 مهر 1403 | قیمت لحظه ای توکن Hamster امروز دوشنبه 1403/7/9

کارت های روزانه پیکسل ورس امروز دوشنبه 9 مهر 1403

کد مخفی میم فای امروز دوشنبه 9 مهر 1403

کارت های روزانه ماسک امپایر امروز دوشنبه 9 مهر 1403

جواب معمای روز ماسک امپایر امروز دوشنبه 9 مهر 1403

جواب سوال تایم فارم امروز دوشنبه 9 مهر 1403

کارت های روزانه پازل ماجور امروز دوشنبه 9 مهر 1403

ایران کشوری نیست که ضربه بخورد و پاسخ در خور ندهد

چشمان گریان خبرنگار در هنگام گزارش کشتار اسرائیل در صیدای لبنان (زیرنویس فارسی)

ارزانترین مدل آیفون در بازار موبایل؛ 8 مهر 1403

رژیم صهیونیستی جز خفت و خواری برای خود و حامیانش چیزی کسب نخواهد کرد

از توقیف ژنراتور 78 میلیارد ریالی تا کشف دارو‌های غیرمجاز در فارس

عکس پازل امروز بازی میجر و کد یوتیوب میجر امروز یکشنبه 8 مهر 1403

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 9 مهر 1403

تعطیلی مدارس کشور امروز دوشنبه 9 مهر 1403

9 مهر در دنیای علم چه خبر؟

پیام تسلیت ائمه جمعه و جماعات اهل سنت آذربایجان غربی

فیلم| خلاصه بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید (دربی مادرید) دیشب یکشنبه 8 مهر 1403

فال ابجد امروز دوشنبه 9 مهر

با داشتن یک ضامن یکروزه وام بگیر | وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک مهر ایران

فوری؛ مدارس فردا تعطیل شد؟ | جزئیات جدید برای تعطیلی مدارس فردا 8 مهر

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه 9 مهر 1403

فال ابجد امروز دوشنبه 9 مهر 1403

فال روزانه فردا سه شنبه 10 مهر 1403 | فال امروز دهم مهر 1403

مدارس امروز دوشنبه 9 مهر تعطیل شد؟

فال روزانه تاروت 9 مهر

لبنان پس از سیدحسن نصرالله

معادلات جدید پس از شهادت سید مقاومت

واکنش بازارها به حوادث لبنان

استراتژی چند وجهی برای پاسخ ایران

نردبان آتشین تنش

وبسایت نزدیک به جبهه پایداری: آیا از عقب‌نشینی غیرتاکتیکی قبلی درس می‌گیریم؟

مستندساز اصولگرا: حملات به پزشکیان اگر خط نفوذ صهیونیست‌ها نباشد، کینه شکست انتخاباتی است

رویای خام نتانیاهو برای برقراری نظم جدید در خاورمیانه

پیش‌بینی تحلیلگر اسرائیلی درباره احتمال حمله زمینی به لبنان

شهادت فرماندهان باعث شکست حزب‏‌الله نمی‌‏شود

استاد دانشگاه کالیفرنیا: ریاض و ابوظبی هزینه جنگ اسرائیل را تامین می‌کنند

اداره ورزش و جوانان شیراز بدون سرپرست

اثرات منفی آپنه خواب بر عملکرد مغز