نقاط فارس تحت پوشش سامانه ارتباط با مشتریان آبفا قرار گرفتند
چهارشنبه 26 دي 1403 - 16:15:10
|
|
پیام فارس - مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس که پیش از این زمان برخورداری شهرها و روستاهای استان از سامانه ارتباط با مشتریان (سامانه 122) را حداکثر تا پایان دیماه اعلام کرده بود، از انجام کامل این فرایند، زودتر از موعد مقرر خبر داد. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی شبانی با اشاره به گستردگی استان فارس و خدمترسانی به 122 شهر و بالغ بر 2 هزار و 200 روستا، اظهار داشت: به محض آغاز مسئولیت در شرکت آب و فاضلاب فارس و با توجه به اینکه تنها 19 شهرستان استان تحت پوشش اقدامات فوریتمحور مرکز ارتباط با مشتریان (سامانه 122) بود، الزام شد در کوتاهترین زمان ممکن سراسر استان زیر پوشش این مرکز قرار گیرد. وی افزود: با توجه به رویکرد جدید شرکت مبنی بر ارائه خدمات بههنگام و با کیفیت به مشترکین، مقرر شد تا در پرتو تلاش مضاعف، تا انتهای دیماه امسال این مهم محقق شود و تمامی اقدامات خدماتی و فوریت محور در سراسر استان برقرار شود که بحمدالله پروژه مزبور بسیار زودتر از موعد مقرر به بهرهبرداری رسید. شبانی افزود: مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) دارای سامانهای است که به منظور پاسخگویی به کلیه نیازهای خدماتی و فوریت محور مشترکین اهم از اعلام حوادث و اتفاقات حوزه آب، فاضلاب و بهداشت، همچنین درخواستهای مشترکین، شکایت، انتقادات و پیشنهادات تعریف شده است. مدیرعامل شرکت آبفا فارس ادامه داد: این مرکز از سامانه پاسخگویی خودکار (IVR) در جهت اعلام قطع آب، راهنمایی مشترکین، دریافت درخواستهای مشترکین، گرفتن وقت ملاقات از مدیرعامل و معاونین، شکایات، پیشنهادات و انتقادات نیز بهره میبرد. وی یادآور شد: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان در ابتدای آبانماه سال جاری کلیه شهرها و روستاهای استان فارس را تحت پوشش خدمات این مرکز درآورده است، همچنین کلیه اقدامات فوریت محور و خدمات محور به مشترکین تحت پوشش و مشتریان این مرکز ارائه میشود. شبانی در خصوص عملکرد این مرکز نیز گفت: این مرکز از ابتدای آبان ماه تا پانزدهم دیماه سالجاری پاسخگوی بیش از 21 هزار تماس از مشترکین بوده است که از این تعداد 18 هزار و 638 تماس از طریق پاسخگویی مستقیم اپراتورها و 2 هزار تماس از طریق پاسخگویی خودکار (IVR) انجام پذیرفته است. رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا فارس در خصوص موضوع تماسها هم اظهار کرد: در دوره مذکور 237 مورد قطعی آب از سوی امور آبفا شهرستانهای فارس به مرکز ارتباط با مشتریان گزارش شده که از طریق IVR به اطلاع مشترکین رسانده شده است. وی گفت: عمده تماسهای مشترکین با این مرکز، فوریت محور و به ترتیب مربوط به اعلام نشتی انشعابات و شکستگی در شبکه توزیع بوده و بیشترین تعداد حوادث و اتفاقات آب در بین شهرهای استان نیز مربوط به شهرهای جهرم، نورآباد و مرودشت بوده است. شبانی تصریح کرد: تعداد کل حوادث و اتفاقات آب در استان فارس از ابتدای آبانماه تا پانزدهم دی ماه سال جاری بیش از 5 هزار و 500 فقره بوده و بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع، مربوط به اتفاقات انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال بوده است. مدیر عامل شرکت آبفا فارس در خصوص تعداد حوادث فاضلاب در شهرها و روستاهای منتفع از سیستم جمعآوری و دفع بهداشتی فاضلاب هم گفت: در بازه زمانی یاد شده، 195 فقره حوادث فاضلاب گزارش شده است. وی در پایان از مشترکین آب و فاضلاب سراسر استان خواست تا در راستای ارتقای سطح خدمات، هر گونه اختلال در روند ارائه خدمات آب و فاضلاب اعم از قطع آب، شکستگی خطوط انتقال یا شبکههای توزیع آب و همچنین کیفیت آب را از طریق سامانه تلفنی 122 گزارش کنند. انتهای پیام/424/
http://www.Fars-Online.ir/fa/News/902589/نقاط-فارس-تحت-پوشش-سامانه-ارتباط-با-مشتریان-آبفا-قرار-گرفتند
|