پیام فارس
خدمت‌رسانی آبفای فارس به 122 شهر و بیش از 2 هزار روستا
چهارشنبه 26 دي 1403 - 16:13:27
پیام فارس - مدیرعامل شرکت آبفای فارس گفت: با توجه به گستردگی استان و خدمت‌رسانی این شرکت به 122 شهر و بیش از دو هزار و 200 روستا و با توجه به اینکه تنها 19 شهرستان استان تحت پوشش اقدامات فوریت‌محور مرکز ارتباط با مشتریان بود، الزام شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن سراسر استان زیر پوشش این مرکز قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره روابط عمومی شرکت آبفای استان، علی شبانی امروز _چهارشنبه بیست‌وششم دی‌_ با اشاره به گستردگی استان فارس و خدمت‌رسانی به 122 شهر و بیش از دو هزار و 200 روستا اظهار کرد: به محض آغاز مسئولیت در شرکت آب و فاضلاب فارس و با توجه به این‌که تنها 19 شهرستان استان تحت پوشش اقدامات فوریت‌محور مرکز ارتباط با مشتریان (سامانه 122) بود، الزام شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن سراسر استان زیر پوشش این مرکز قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به رویکرد جدید شرکت مبنی بر ارائه خدمات بهنگام و با کیفیت به مشترکان، مقرر شد تا در پرتو تلاش مضاعف، تا انتهای دی سال‌جاری این مهم محقق شود و تمام اقدامات خدماتی و فوریت محور در سراسر استان برقرار شود و پروژه مزبور بسیار زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت آبفای استان فارس گفت: مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) دارای سامانه‌ای است که به منظور پاسخگویی به همه نیازهای خدماتی و فوریت محور مشترکان اهم از اعلام حوادث و اتفاقات حوزه آب، فاضلاب و بهداشت، همچنین درخواست‌های مشترکان، شکایت، انتقادات و پیشنهادات تعریف شده است.
شبانی ادامه داد: این مرکز از سامانه پاسخگویی خودکار (IVR) در جهت اعلام قطع آب، راهنمایی مشترکان، دریافت درخواست‌های مشترکان، گرفتن وقت ملاقات از مدیرعامل و معاونان، شکایات، پیشنهادات و انتقادات نیز بهره می‌برد.
وی یادآور شد: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان در ابتدای آبان سال‌جاری همگی شهرها و روستاهای استان فارس را تحت پوشش خدمات این مرکز درآورده است، همچنین تمام اقدامات فوریت محور و خدمات محور به مشترکان تحت پوشش و مشتریان این مرکز ارائه می‌شود.
شبانی در خصوص عملکرد این مرکز نیز گفت: این مرکز از ابتدای آبان تا پانزدهم دی سال‌جاری پاسخگوی بیش از 21 هزار تماس از مشترکان بوده است که از این تعداد 18 هزار و 638 تماس از طریق پاسخگویی مستقیم اپراتورها و دو هزار تماس از طریق پاسخگویی خودکار (IVR) انجام پذیرفته است.
رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای فارس در خصوص موضوع تماس‌ها نیز اظهار کرد: در دوره مذکور 237 مورد قطعی آب از سوی امور آبفای شهرستان‌های فارس به مرکز ارتباط با مشتریان گزارش شد که از طریق IVR به اطلاع مشترکان رسانده شده است.
وی گفت: عمده تماس‌های مشترکان با این مرکز، فوریت محور و به ترتیب مربوط به اعلام نشتی انشعابات و شکستگی در شبکه توزیع بوده و بیشترین تعداد حوادث و اتفاقات آب در بین شهرهای استان نیز مربوط به شهرهای جهرم، نورآباد و مرودشت بوده است.
شبانی تصریح کرد: تعداد کل حوادث و اتفاقات آب در استان فارس از ابتدای آبان تا پانزدهم دی سال‌جاری بیش از پنج هزار و 500 فقره بوده و بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع، مربوط به اتفاقات انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال بوده است.
مدیرعامل شرکت آبفای فارس در خصوص تعداد حوادث فاضلاب در شهرها و روستاهای منتفع از سیستم جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب نیز گفت: در بازه زمانی یاد شده، 195 فقره حوادث فاضلاب گزارش شده است.
وی در پایان از مشترکان آب و فاضلاب سراسر استان خواست تا در راستای ارتقای سطح خدمات، هر گونه اختلال در روند ارائه خدمات آب و فاضلاب اعم از قطع آب، شکستگی خطوط انتقال یا شبکه‌های توزیع آب و همچنین کیفیت آب را از طریق سامانه تلفنی 122 گزارش کنند.
کد خبر 829895

http://www.Fars-Online.ir/fa/News/902570/خدمت‌رسانی-آبفای-فارس-به-122-شهر-و-بیش-از-2-هزار-روستا
بستن   چاپ