کمیته دانشجویی دهه فجر ظرفیت مناسبی برای پاسخ به ابهامات دارد
سه شنبه 18 دي 1403 - 16:17:30
|
|
پیام فارس - به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر سه شنبه نشست کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور باصلابت مردم ایران پیروز شد و بااقتدار آنان استمرار یافت، اظهار کرد: با تشکیل کمیتههای 26 گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، زمینه برگزاری مردمی برنامههای دهه فجر و حضور اقشار مختلف مردم فراهم شده است. وی با بیان اینکه ستاد اربعین الگوی مناسبی برای مردمی برگزار شدن برنامههای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در برنامههای این دهه مبارک موجب ایجاد امید و نشاط مضاعف در جامعه میشود. حجتالاسلام والمسلمین اشجری به اهمیت مشارکت نسل جوان در بزرگداشت چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در کمیته دانشجویی و دانشگاهیان زمینه حضور پررنگ جوانان و دانشجویان فراهم است. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتقاد از تعطیلی دانشگاهها در دهه فجر، تصریح کرد: این دهه بهترین فرصت برای تبیین آرمان والای معمار کبیر انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان است. وی بر مشارکت همه اقشار جامعه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: اساتید دانشگاه و روحانیون در دهه مبارک فجر با حضور در شهرها و روستاها به جهاد تبیین بپردازند. حجتالاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به شبهات جوانان و دانشجویان، اظهار کرد: کمیته دانشجویی و دانشگاهیان ظرفیت مناسبی برای زدودن ابهامات نسل جوان دارد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از اجرای برنامههای تبیینی و میدانی در دهه فجر سال جاری خبر داد و افزود: برنامههای تبیینی از 12 الی 21 بهمن اجرا میشوند و منتهی به حضور میدانی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خواهند شد. وی تقارن فرخنده دهه مبارک فجر با ماه شعبان المعظم را پر برکت دانست و تصریح کرد: همزمانی یوم الله 22 بهمن با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان موجب حضور گسترده و پرنشاط جوانان و دانشجویان در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری میشود. کد خبر 6340066
http://www.Fars-Online.ir/fa/News/899229/کمیته-دانشجویی-دهه-فجر-ظرفیت-مناسبی-برای-پاسخ-به-ابهامات-دارد
|