مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد فارس:
روابط عمومی باید پل باشند نه دیوار
دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 - 16:01:38
|
|
پیام فارس - ایسنا/فارس مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز گفت: روابط عمومی باید صدای مردم و اربابرجوع باشد، به خصوص در سازمانهای دولتی و شرکت هایی که مردم محور است و خدمات عمومی به مردم ارائه میدهند.
حمید کریمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: فعالان حوزه روابط عمومی باید به دنبال ارتباطات و روابط مثبت باشند و برای داشتن عملکردی مطلوبتر و بهبود وضعیت سازمانی، روابط عمومی باید پل باشد نه دیوار. وی افزود: روابط عمومی در درون سازمان باید شادابی پرسنل را دنبال کرده و بیرون از سازمان، در راستای معرفی بهتر، ارتقاء کارآمدی، انتقال دقیق اطلاعات و عملکردها و جمع آوری دیدگاهها و بازخوردهای مخاطب به سازمان باشد و برای حصول این نتیجه داشتن نیروی متخصص، الزامیست بنابراین مسئول و کارشناس روابط عمومی که متخصص نیست، مطالعه ندارد، آموزش ندیده و به دنبال آموزش نیست، قادر به تحقق اهداف مد نظر هم نیست. کریمی خاطرنشان کرد: هیچ کشوری بدون نیروی متخصص و حرفهای پیشرفت نکرده است، در استراتژی کلان، روابط عمومی ها باید تبلیغ و بلندگوها را دور انداخت و بیشتر گوش شنوا را تقویت و بر این باور حرکت کرد که 2 گوش و یک زبان داشت؛ این فرمولی است که خداوند برایمان تبیین کرده است. او با بیان اینکه امروز اغلب روابطعمومیها و سازمانها صد زبان دارند و یک گوش هم ندارند، افزود: به همین دلیل اکثر سازمانها، ادارات و ارگانها تبلیغ محور و رسانه محورند و در نهایت، مردممحور و مردمدار محسوب نمیشوند. کریمی به همه فعالان روابط عمومی توصیه کرد که از هم اکنون در مسیر مردم محوری و مردم مداری تلاش کرده و برای تحقق یک روابط عمومی خوب، پل ایجاد کنند و دیوارها را بردارند. انتهای پیام
http://www.Fars-Online.ir/fa/News/209249/روابط-عمومی-باید-پل-باشند-نه-دیوار
|