پیام فارس

آخرين مطالب

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «کیم گو یون» اجتماعي

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب و درخشان «کیم گو یون»
  بزرگنمايي:

پیام فارس - کیم گو یون بازیگر 33 ساله کره ای است که با جوایز فراوانی که تاکنون در جشنواره های مختلف کسب کرده می توان او را یکی از حرفه ای ترین و بهترین ستاره های سینما و تلویزیون کره دانست.
به گزارش فرادید، آخرین درخشش او در فیلم ترسناک «نبش قبر» بود که جایزه معتبر بکسانگ در سال 2024 را برای او به ارمغان آورد. در اینجا لیستی از بهترین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی کره ای با بازی کیم گو یون آورده شده است.
1. The Locker Girl (2015)
بعد از اینکه نوزادی در یک قفسه سکه در ایستگاه قطار رها می شود، یک گدا او را پیدا می کند و او را بزرگ می کند. در سن ده سالگی، این دختر به نام ایل یونگ به زنی به نام مستعار “مادر” (با بازی کیم هی سو) فروخته می شود که رئیس یک باند قاچاق اعضای بدن در محله چینی های اینچئون است. وقتی «مادر» متوجه هوش و ذکاوت کودک می شود، او را به عنوان یک بدهکار در سازمان خود تربیت می کند. اما وقتی ایل یونگ (با بازی کیم گو یون) برای گرفتن بدهی از سوک هیون (با بازی پارک بو گوم) که فردی مهربان و صادق است می رود، او را دوست می دارد و در مقابل او می ایستد. مادر خوانده
این فیلم به دلیل روایت هیجان انگیزش مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفت. برای بازی در این نقش، کیم گو یون جایزه ویژه هیئت داوران را در جشنواره بین‌المللی فیلم بوشئون 2015 و جایزه محبوبیت را در جوایز انجمن بازیگران کره 2015 دریافت کرد.
2. پنیر در دام (2016)

پیام فارس

یو جونگ (با بازی پارک هه جین)، پسری ثروتمند اما تندخو، رابطه پیچیده ای را با هانگ سول (با بازی کیم گو یون)، دانشجوی سخت کوش بورسیه آغاز می کند. با این حال، پس از فارغ التحصیلی، رابطه آنها از هم می پاشد. همچنین در داستان، نوازنده پیانو، بک این هو (با بازی سو کانگ جون) و خواهر بزرگترش باک این ها (با بازی لی سونگ کیونگ)، که یک طرفه به یو جونگ علاقه دارد، حضور دارند.
این درام به دلیل نمایش واقع گرایانه اش از زندگی دانشگاهی مورد تحسین قرار گرفت و بازیگران آن را بیش از پیش مشهور کرد. کیم گو یون برای ایفای این نقش برنده جایزه بهترین بازیگر جدید مرد (تلویزیون) در پنجاه و دومین دوره جوایز باکسانگ شد.
3. Goblin (2016)

پیام فارس

جن جاودانه ای به نام کیم شین (با بازی گونگ یو) گذشته طوفانی دارد که او را مشتاق مرگ می کند. تنها راه او برای فانی شدن یافتن یک عروس انسان است. قرن ها در ناامیدی و انتظار می گذرد تا سرانجام با جی یون تاک (با بازی کیم گو وون)، دختری با زندگی غمگین و در عین حال پرشور آشنا می شود.
این درام فانتزی عاشقانه در تاریخ درام های کره ای محبوبیت خاصی پیدا کرد. کیم گو یون با ایفای این نقش به چهره ای محبوب تبدیل شد و نامزد بهترین بازیگر زن در جوایز درام کره ای 2017 و جوایز باکسانگ 2017 شد.
4. پادشاه: سلطنت ابدی (2020)

پیام فارس

لی گون، سومین پادشاه نسل خود و رهبر پادشاهی کره، پس از مرگ پدرش گیج شده است. او برای فرار از مسئولیت های خود، قصر را ترک می کند و به دنیایی موازی می رود که در آنجا با کارآگاه جونگ تائل (با بازی کیم گو یون) آشنا می شود. او قول می دهد که به لی گون کمک کند دروازه بین دو جهان را ببندد و در مقابل، لی گون به او کمک می کند تا با جنایتکاران مبارزه کند. در نهایت آنها عاشق یکدیگر می شوند.
این فانتزی عاشقانه در بین طرفداران درام های کره ای بسیار محبوب شد. برای ایفای این نقش، کیم گو یون نامزد بهترین بازیگر زن در درام فانتزی/رمانتیک در جوایز SBS 2020 و بازیگر زن محبوب در جوایز APAN 2021 شد.
5. سلول های یومی (2021)

پیام فارس

کیم یومی (با بازی کیم گو یون) یک کارمند اداری است که پس از یک عشق ناموفق با یک توسعه دهنده بازی به نام گو ونگ (با بازی آن بو هیون) آشنا می شود. او به تدریج شروع به دوست داشتن یومی می کند، اما یومی هنوز مطمئن نیست که بتواند دوباره به کسی اعتماد کند.
این سریال به خاطر داستان سرایی جذابش مورد توجه قرار گرفت و هر دو بازیگر محبوبیت زیادی پیدا کردند. کیم گو یون برای بازی در این نقش برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جوایز سریال تلویزیونی اژدهای آبی 2022 شد.
6. زنان کوچک (2022)

پیام فارس

خلاصه داستان: سه خواهر به نام های اوه این جو (با بازی کیم گو یون)، اوه این کیونگ (با بازی نام جی هیون) و اوه این هی (با بازی پارک جی هو) در فقر بزرگ می شوند، اما هر کدام آنها جاه طلبی های زیادی دارند. این جو به دنبال یک زندگی عادی است، این کیونگ یک گزارشگر صادق است و این هی یک هنرمند با استعداد است. زندگی معمولی آنها زمانی تغییر می کند که درگیر ارثی عظیم می شوند که آنها را در مقابل یکی از ثروتمندترین خانواده های کره جنوبی قرار می دهد.
این سریال مورد ستایش منتقدان و تماشاگران قرار گرفت و کیم گو یون جایزه بهترین بازیگر زن سال را در جوایز Kinolights 2022 برای بازی خود دریافت کرد.
7. نبش قبر (2024)

پیام فارس

هنگامی که یک خانواده ثروتمند در لس آنجلس با رویدادهای دنیوی روبرو می شوند، از شمن های هوا-ریم (با بازی کیم گو یون) و بونگ-گیل (با بازی لی دو هیون) کمک می گیرند. تحقیقات این دو شمن آنها را به قبری در دهکده ای دورافتاده در کره جنوبی هدایت می کند. مکانی که در آن نیروی شیطانی تر از آنچه انتظار داشتند از زمین بیرون می آید.
کیم گو یون برای ایفای این نقش برنده جایزه بهترین بازیگر زن فیلم در جوایز برند 2024 و جایزه بهترین بازیگر زن فیلم در جوایز باکسانگ 2024 شد.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/870792/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رقابت تنگاتنگ

تهدید پوتین

روایت جدید از جنایت اسرائیل

انتقاد «جوان» از جبهه اصلاحات: طمع امارات به جزایر ایرانی هم تقصیر ایران شد!

نقش زنان در دولت

بهترین روش تمیز کردن لبه پلک

نکاتی که باید پیش از مصرف میگو بدانید

بهترین مواد غذایی برای تقویت چشم

بهترین جایگزین ملاتونین برای خواب بهتر!

اتلاف انرژی در حوزه تولید و توزیع است، چرا چوبش را بر سر مردم می‌زنید؟

اصلاحات ظاهری؛ مهم‌ترین نقطه قوت بودجه 1404

کلیات لایحه بودجه 1404 در کمیسیون تلفیق تصویب شد

بیش از 40 میلیارد دلار ارز واردات تامین شد

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی از تشدید نظارت بر محصولات لبنی تنظیم بازاری خبر داد

بانک مرکزی مکلف به پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج شد

فروش9573سکه درحراج امروز؛ 70درصدمتقاضیان برنده حراج سکه شدند

شیب افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز تند شد؛ جهش 2 میلیون تومانی سکه امامی!

امکان صدور گواهی الکترونیک بانکی فراهم شد

تحلیل رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه از لایحه بودجه 1404

سفر و اقامت در نقاط مرکزی ایران

ائمه جمعه اهل سنت غرب کرمانشاه تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان را محکوم کردند

حلقه حفاظتی دیپلماتیک اعراب خلیج فارس به دور ایران / ماجرای یک موفقیت مهم دیپلماسی تهران

آموزش و پرورش همکاری مشترکی با کتابخانه‌‌های عمومی ندارد

فروش فوری محصولات بهمن موتور با قیمت ویژه

همکاری رایتل و بهمن موتور در حوزه خودروهای هوشمند

مطالعات خط سوم آبرسانی به شیراز در دست انجام است

شهید نماز جمعه مزد زندگی مجاهدانه خود را گرفت

بهمن نوری کیست؟

انتشار سریال «روز خون» با موضوع حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز

دیدار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تعدادی از نمایندگان مجلس

راه‌اندازی تورهای تخصصی کتابخانه‌گردی در شیراز

نسل امروز با داشته‌های میراثی فارس بیشتر آشنا کنیم

بافت تاریخی شیراز میزبان برنامه‌های میراث فرهنگی می‌شود

نوسان قیمتی اقلام خوراکی در مهر ماه اعلام شد

یادبود پدر دانش نوین آبخوان داری ایران در شیراز

پیام تسلیت آیت‌الله العظمی سبحانی در پی شهادت امام جمعه کازرون

30 سردیس شهدای شاخص استان فارس رونمایی شد

بر فعال‌سازی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه محیط زیست باید پافشاری کرد

مردم کازرون با حجت الاسلام صباحی وداع کردند

مستندسازی گونه‌های حیات وحش لامرد توسط دوستداران محیط زیست

شهردار شیراز: نسل امروز با داشته‌های میراثی فارس بیشتر آشنا کنیم

تابش: بافت تاریخی شیراز میزبان برنامه‌های میراث فرهنگی می‌شود

بدری: مطالعات خط سوم آبرسانی به شیراز در دست انجام است

لیگ آزادگان| صدرنشین به شیراز می رود، گیلانی‌ها در آبادان بازی می‌کنند

مسابقه کتاب‌خوانی کتاب چراغ‌دار برگزار می شود

4 جلد کتاب حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در شیراز رونمایی شد

نجاتی: شکارچیان غیرمجاز در بصیران اقلید قبل از شکار به دام افتادند

شیراز سیل آمد؟

تولید 950 تن عسل مرغوب کُنار در جنوب فارس

توجه به سیره امام رضا(ع) نقش بسزایی در ترویج محتوای دین دارد