پیام فارس

آخرين مطالب

فال ابجد برای امروز یکشنبه 15 مهر 1403 اجتماعي

فال ابجد برای امروز یکشنبه 15 مهر 1403
  بزرگنمايي:

پیام فارس - به گزارش سلام نو، فال ابجد یک سبک از فال‌گیری است که در آن هر حرف الفبا یک مفهوم یا پیام خاص دارد. این روش به طور معمول با استفاده از حروف الفبا به ترتیب برای پیش‌بینی آینده یا درک وضعیت فعلی استفاده می‌شود. به عنوان مثال، برای یک فال ابجد، هر حرف الفبا با یک پیام یا تفسیر خاص مرتبط می‌شود و از آن برای بررسی مسائل یا سوالات مختلف استفاده می‌شود.
فال ابجد امروز یکشنبه 15 مهر ماه 1403 در زیر می آید:
فروردین: ج ج ب طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده‌ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند، ولی آسیب به تو نمیرسد، چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی. انشاءالله
اردیبهشت: ج د د با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.
خرداد: ب ب آ طالعت خوب است و نیتت بر آورده می‌شود، اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن، چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته‌ی خود خواهی رسید.
تیر: د ج د طالعت روشن است و موفقیت و سعادت به تو روی خواهد کرد پس غم مخور. مال یا چیزی را از دست داده‌ای آن را به دست خواهی آورد. در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش. تا چند روز آینده خبر خوشحال کننده‌ای خواهی شنید و کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید انشا الله.
مرداد: آ ب ج به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند. از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده‌ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.
شهریور: ج ب د به آنچه نیت کرده‌ای میرسی، اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد. اگر در همه‌ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.
مهر: ب ب آ طالعت خوب است و نیتت بر آورده می‌شود، اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن، چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته‌ی خود خواهی رسید.
آبان: آ د آ نیت خوبی کرده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده‌ای نصیبت میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری. مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشا الله.
آذر: ج د ج فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می‌آوری.
دی: آ آ ب اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می‌یابی و از تندرستی بر خوردار میشوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو میشود. یکی از کسانی که به او نیکی میکنی به تو بدی میکند، اما از کار خود پشیمان میشود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را از دست داده‌ای به زودی به دست خواهی آورد.
اگر مسافر داری به زودی باز میگردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به زودی آزاد میشود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبان‌ها میافتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما میرسد پس خداوند را شکر گذار باش.
بهمن: ج آ د برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه‌ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.
اسفند: د آ د قصد و نیتت خوبست. در رحمت به سویت باز میشود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.
*نکته: این مطلب به معنای تأیید توصیه‌های گفته شده در فال نیست و صرفا جهت سرگرمی گردآوری شده است.
لینک کوتاه کپی لینک

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/862844/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خبری از حذف فیلترینگ هست؟

جدال ژنرال‌ها درباره خاورمیانه

نشانه های مربوط به بیماری آلزایمر

نحوه تکثیر ویروس آنفلوآنزا در بدن

خطرات مصرف بیش از حد ویتامین C

اصطلاح درمان پالپ زنده در دندانپزشکی به چه معناست؟

چگونه تشخیص دهیم دچار پوسیدگی دندان شده ایم؟

در پاییز زیاد صورت و بدنتان را با آب داغ و مواد شوینده نشویید

ناگفته‌های عالم برجسته اهل سنت از سید مقاومت

فروش فوری خودروهای وارداتی بهمن موتور ؛ فروش بدون قرعه‌کشی [+ شرایط و قیمت]

قیمت تتر و قیمت بیت کوین امروز یکشنبه 15 مهر ماه 1403 | تتر چند؟

برگزاری جشن مهر سینمای ایران امیدوار کننده است

قیمت سکه پارسیان امروز یکشنبه 15 مهر 1403

قیمت دلار امروز 15 مهر 1403 / دلار در کریدور ششم یک کانال بالا رفت

کارت روزانه ایردراپ میجر 15 مهر 1403+ عکس

سهمیه بنزین از امروز 14 مهر 1403 تغییر کرد؟ / جزییات دقیق از تصمیم تازه دولت

مراسم گرامیداشت یاد و نام شهدا در روستای شرفویه + عکس

اشتغال زایی 271 نفر با فعالیت واحد‌های سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی در کازرون

دستگیری عاملان شهادت مأموران پلیس در سیستان و بلوچستان (15 مهر 1403)

مهم ؛میزان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد | واریز 3 میلیون تومان علی الحساب برای بازنشستگان از امروز 15 مهر

همایش ملی «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» 24 و 25 مهر در قم و تهران برگزار می‌شود

بیستمین حراج سکه فردا 16 مهر ماه برگزار می‌شود

قیمت گوشی شیائومی یکشنبه 15 مهر/ قاتل S24 اولترا چند؟

دستگیری تامین‌کننده مشروبات الکلی مرگبار شمال کشور (15 مهر 1403)

واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری (15 مهر 1403)

دانشگاه آزاد شهرکرد منتخب لیگ ورزش همگانی کشور

اجرای پروژه مهر، در دبیرستان دخترانه نور اردبیل

شاخص بورس امروز 15 مهر/ افت 5054 واحدی

قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (15 مهر 1403) | طلا در مدار افزایش پلکانی قیمت

حرکت معکوس بورس در بین بازار‌های مالی | گزارش وضعیت بازار سهام (15 مهر 1403)

دلار ریزش کرد؟ / قیمت دلار استانبول امروز یکشنبه 15 مهر ماه 1403

قیمت طلا دست دوم امروز یکشنبه 15 مهر 1403

قیمت طلا و سکه امروز 15 مهر | سکه 235 هزار تومان بالا

خبر داغ از متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان| دست و پا زدنِ مجلس برای متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (15 مهر 1403)

قیمت گوشی سامسونگ یکشنبه 15 مهر 1403/ گوشی جدید سامسونگ چقدر فروخته می‌شود؟

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز 15 مهر

افضلی‌فرد: به هیچ وجه اهل تجاوز و عصیانگری نیستیم

قیمت گوشی موبایل امروز 15 مهر 1403 + عکس

76 باند قاچاق مواد مخدر و سرقت در فارس متلاشی شد

شب فخر شهر

قیمت گوشی امروز 15 مهر 1403

پیش بینی بورس تهران فردا دوشنبه 16 مهر 1403

قیمت روز گوشی موبایل یک‌شنبه 15 مهر 1403

بهترین نقش‌های «جی جین هی» در سریال‌های کره‌ای؛ از عاشق یانگوم تا عاشق دونگ‌یی

کارت های روزانه جمز برای دریافت جایزه 15 مهر ماه + عکس

کارت های تپ کوین برای دریافت سکه های بازی امروز 15 مهر ماه + عکس

کد مورس جمز امروز 15 مهر ماه

مصرف مشروبات الکلی در همدان 9 نفر را به کام مرگ کشاند (15 مهر 1403)

بازنشستگان تامین‌اجتماعی همچنان منتظر واریز علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق خود هستند (15 مهر 1403)

قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (15 مهر 1403) | طلا در مسیر پلکانی افزایش قیمت