پیام فارس

آخرين مطالب

موشک‌هایی که قلب اسرائیل را شکافت، قلب جهان را شاد کرد مقالات

موشک‌هایی که قلب اسرائیل را شکافت، قلب جهان را شاد کرد
  بزرگنمايي:

پیام فارس - کیهان /متن پیش رو در کیهان منتشر شده و بازنشرش در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست
حمله طوفانی جمهوری اسلامی ایران که قلب رژیم جعلی را شکافت و محور شرارت را به ترس و وحشت انداخت، جهان و حق‌طلبان و آزادگانش را از امید و سرور لبریز کرد.
حمله کوبنده جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، بر سرنوشت منطقه اثری تعیین‌کننده گذاشت و گامی تاریخ ساز و تمدن آفرین بود. وجود امنیت‌ساز جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت اسلامی در منطقه و نقش ثبات‌آفرین آنها را تثبیت کرد و به اتاق‌های فکر محور شرارت پیام ترسناکی ارسال کرد؛ مبنی بر زوال وجودی رژیم خونخوار صهیونیستی مقابل اتحاد، قدرت روزافزون و ساخت مستحکم زنجیره مقاومت اسلامی. رهبر انقلاب هفتم مهرماه در پیامی درباره قضایای اخیر لبنان تأکید کردند؛ «سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.» 
نظم جدید منطقه در شکست کامل توطئه تجزیه کشورهای منطقه و نقشه شوم خاورمیانه‌ای آمریکا و اسرائیل توسط جبهه مقاومت ریشه دارد. خیال می‌کردند انقلاب اسلامی و مقاومت با دو جنگ جهانیِ (تعبیر استراتژیست‌های غرب) «افغانستان و عراق» و سپس «جنگ نیابتی در عراق و سوریه» و نیز جنگ 33 روزه از میان می‌رود اما جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت با مدافعان حرم، شهیدان و حجت‌های بالغه‌ای همچون حاج قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله، حاج عماد مغنیه، ابومهدی المهندس و... آمریکا و سگ هار صهیونیست آن را ناکام و مستأصل ساخت. موشک‌باران رژیم جعلی از سوی جمهوری اسلامی ایران گامی دیگر در تحکیم نظم جدید منطقه است که مولود مقاومت اسلامی است و غرب را به وحشت انداخته است.

شادی مردم غزه با پوکه سوخت موشک‌ها
حمله طوفانی جمهوری اسلامی ایران که قلب رژیم جعلی را شکافت و محور شرارت را به ترس و وحشت انداخت، جهان و حق‌طلبان و آزادگانش را از امید و سرور لبریز کرد. در سراسر ایران اسلامی مردم به خیابان‌ها ریختند و خوشحالی عمیق خود را نشان دادند. تصاویر و فیلم‌های بسیاری از شادی مردم غزه منتشر شده است. یکی از تصاویر نشان می‌دهد اهالی غزه بوستر یکی از موشک‌های ایران را مجسمه‌ یک میدان قرار داده‌اند.
تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد اهالی رام‌الله با بوسترهای برجای مانده از موشک‌ها، عکس یادگاری می‌گیرند. فیلم دیگری منتشر شد که نشان می‌داد فلسطینی‌ها پوکه سوخت یکی از موشک‌ها را روی یک دستگاه تراکتور قرار داده‌اند و در حال حرکت و سرشار از خوشحالی هستند. تصاویر و فیلم‌های بسیاری نیز از شادی مردم عراق منتشر شده است.
شکست تفرقه‌افکنی دشمن میان ملت‌های مقاومت
در آن سو، طیف‌های مختلف لبنان از آوارگان جنوب پذیرایی می‌کنند. کمک‌های مردم عراق به لبنان ارسال شده است. همدلی بی‌نظیری میان مردم کشورهای زنجیره مقاومت اسلامی ایجاد شده است و تقلای تفرقه میان ملت‌های مقاومت به شکست انجامید.
شادمانی مردم موریتانی و تشکر از حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی
در همین شرایط، مردم موریتانی سه‌شنبه شب با تجمع مقابل سفارت ایران در نواکشوت نسبت به حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی ابراز شادمانی کردند.به گزارش ایسنا، مردم موریتانی در این تجمع شبانه از حملات غرورآفرین نیروهای مسلح ایران علیه رژیم صهیونیستی تشکر کردند.
شادی حامیان فلسطین در آلمان
همچنین، تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حامیان فلسطینیان در پایتخت آلمان را نشان می‌دهد که برای حملات موشکی سنگین سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی خوشحالی می‌کنند.
به گزارش مشرق، «در تظاهرات حامیان فلسطینیان در برلین، وقتی روشن شد که ایران به اسرائیل حمله کرده است، فریادهای شادی به گوش می‌رسید» این‌ها بخشی از گزارش شبکه تلویزیونی «ولت» آلمان پس از حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به قلب اراضی اشغالی است. طبق این گزارش، حامیان فلسطین در پایتخت آلمان در حمایت از فلسطینیان در پی حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند، فریاد شادی سردادند و فریاد «مقاومت» و «الله اکبر» سر می‌دادند. دولت آلمان در راستای تلاش برای متوقف کردن راهپیمایی در حمایت از فلسطینیان،‌ جریمه‌هایی را برای معترضان به اتهام نفرت پراکنی، توهین و خشونت صادر کرده است.
شادی مسلمانان بوسنیایی در مقابل سفارت ایران در سارایوو
مسلمانان بوسنی و هرزگوین نیز بعد از عملیات وعده صادق 2 با حضور در نزدیکی سفارت ایران در سارایوو به شادی پرداختند.
مسلمانان بوسنیایی یک‌بار حدود 30 سال پیش طعم مظلومیت را چشیده‌اند و زمانی که مقابل چشم سازمان‌های بین‌المللی در حال سلاخی شدن بودند مجاهدان ایرانی و رزمندگان حزب‌الله بودند که به یاری این مسلمانان مظلوم شتافتند.
شادی مردم اردن پس از حماسه وعده صادق 2
علاوه‌ بر این، القدس العربی در گزارشی با عنوان «یک اردنی سیگار خود را از موشک ایرانی روشن کرد؛ خوشحالی بی‌حد و حصر از موشکباران اسرائیل و میلیون‌ها شهروند اردنی روی پشت‌بام»، آورده است: مقامات اردنی سه‌شنبه شب از شهروندان خواستند که در منازل خود بمانند و از تردد در خیابان‌ها به دلیل حمله شدید موشکی ایران به اسرائیل، خودداری کنند؛ اما میلیون‌ها اردنی تا بامداد در خیابانها بودند تا اوج خوشحالی خود را از موشکباران اسرائیل ابراز کنند. مقامات اردنی در ممانعت از شادمانی اردنی‌ها از موشکباران اسرائیل کاملا ناکام ماندند.
القدس العربی همچنین در ادامه گزارش خود آورده است: برخلاف حمله‌آوریل گذشته، مقامات اردنی از ساقط کردن موشک‌ها سخنی نگفتند. واکنش مردم اردن عجیب و غریب و غافلگیرکننده حتی برای مقامات دولتی این کشور بود، صدها هزار اردنی روی پشت‌بام و از بالکن منازل خود نظاره گر موشک‌ها و تصویربرداری از آن هنگام اصابت به فلسطین اشغالی بودند و هلهله و شادی و شعف فراوان کردند. در این میان ویدئوهای فراوانی از سوی اردنی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشته شد که در یکی از آنها یکی از شهروندان اردنی سیگار خود را با ترکش موشک در حال فروزان، روشن می‌کند.
رای الیوم نیز با اشاره به واکنش اردن به حمله موشکی ایران نوشت: اردن در حالت فوق‌العاده حاکمیتی فرو رفت و پروازها به مدت دو ساعت به حال تعلیق درآمد. اردنی‌ها روی پشت‌بام منازل و میادین و روی کوه‌ها رفتند تا از موشکهای ایرانی که به سمت اسرائیل شلیک می‌شوند، عکس و فیلم بگیرند. اردنی به خاطر موشکباران اسرائیل جشن گرفتند و وقعی به دستورات مقامات اردن ننهادند.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/860700/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمقاله دنیای اقتصاد/ از کدام ناترازی بانکی سخن می‌گوییم؟

چرا عملیات موشکی ایران راهبردی و تعیین‌کننده بود؟

سرمقاله تعادل/ فاجعه معدن طبس و افزایش حقوق مشاغل سخت

سرمقاله سیاست روز/ این‌ پیام‌ها ثبت شود

سرمقاله همشهری/ با دم شیر بازی نکنید

اتحادی به زیان تندروهای داخلی

عملیات مقتدرانه ایران تور «تله تنش» را از هم گسیخت

اسرائیل چه خواهد کرد؟

تلفات قابل توجه اسرائیل در مرز لبنان

علائم عفونت ادراری در کودکان

علائم میگرن در کودکان

قیمت طلای جهانی ثابت ماند

بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی

معافیت صادرکنندگان خدمات از رفع تعهدات ارزی

قیمت عمده فروشی میوه و صیفی جات در مشهد (12 مهر 1403) | پیاز و سیب زمینی چند؟

فیلمی از یادواره شهدای امدادگر استان فارس

آزادی 858 زندانیان جرائم غیرعمد در فارس

صفحه نخست روزنامه‌های قم -پنجشنبه 12 مهر ماه

سفر طلایی‌ها به کازرون و رونمایی از تیم قهرمان فصل گذشته

جواب پازل دورف امروز میجر 12 مهر+عکس

بعد از حمله موشکی ایران به اسرائیل قیمت دلار امروز 12 مهر 1403 چقدر شد؟

آزمون جامع گردشگری با حضور 238 فراگیر در شیراز برگزار می‌شود

شهدای اصناف مایه آبرو و سرافرازی اهل بازار هستند

نرخ بلیت پرواز تهران-مشهد امروز (پنجشنبه، 12 مهر 1403)

ازسرگیری پرواز‌های فرودگاه مهرآباد (12 مهر 1403)

انجام 900 عمل پیوند اعضا در شیراز از ابتدای سال جاری

قیمت گوشت قرمز امروز (12 مهر 1403)

توقیف لندکروز قاچاق در شیراز

اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته مهر ماه 1403دانشگاه آزاد اسلامی

پیش بینی وضعیت آب و هوا کشور در روزهای پایانی هفته دوم مهر 1403 | کاهش دما و بارش باران در راه کشور

لیست قیمت گوشی امروز 12 مهر 1403 ؛ گوشی های سامسونگ، شیائومی، آیفون و پوکو

قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (12 مهر 1403)

یادداشت | راه نصرالله و آداب همراهی!

افزوده شدن رشته آتش‌نشانی و حمل‌ونقل جاده‌ای به هنرستان‌های شیراز

کارت‌های بازی جیمز امروز پنجشنبه 12 مهر 1403

مروری بر فیلم‌های تلویزیون برای آخر هفته 12 و 13 مهر 1403

قیمت طلا امروز پنجشنبه 12 مهر 1403/افزایش قیمت+جدول

قیمت میجر امروز 12 مهر به تومان و دلار (بازار پیش از عرضه)

قیمت میم فای امروز 12 مهر به تومان و دلار (بازار پیش از عرضه)

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی پنجشنبه 12 مهر 1403

قیمت گوشت قرمز امروز 12 مهر 1403 + جدول

رونامه‌های 5 شنبه 12 مهر 1403

نرخ ارز امروز 12 مهر 1403 + جزئیات

انجام 900 عمل پیوند اعضا در شیراز از ابتدای امسال

آزادی 858 زندانی جرائم غیرعمد در فارس

برقراری پرواز از فرودگاه گرگان به کیش و برعکس از سه شنبه 17 مهر

ببینید ا انتهای مهر، سررسید تسویه دولت با گندمکاران

قیمت افغانی و قیمت دینار امروز پنجشنبه 12 مهر 1403 | دینار بالا رفت؟

رزرو هتل های لحظه آخری شهر شیراز از طریق وبسایت اسنپ تریپ

روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه 12 مهر 1403