پیام فارس

آخرين مطالب

آغاز فعالیت ستاد مهر در منطقه یک اصفهان اجتماعي

آغاز فعالیت ستاد مهر در منطقه یک اصفهان
  بزرگنمايي:

پیام فارس - مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از آغاز فعالیت ستاد مهر برای روان‌سازی ترافیک، ایمن‌سازی و اطلاع‌رسانی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی در منطقه یک شهرداری اصفهان خبر داد.
علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های ستاد مهر منطقه یک شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به آغاز فعالیت ستاد مهر برای روان‌سازی ترافیک، ایمن‌سازی و اطلاع‌رسانی برای آغاز سال تحصیلی، اداره حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه اقدامات ویژه‌ای را برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان انجام داده است.
وی افزود: ازجمله اقدامات این اداره هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید می‌توان به اجرای 2500 مترمربع خط‌کشی گذرگاه عابر پیاده، اجرای رنگ‌آمیزی جداکننده‌های ترافیکی و جدول‌ها، جانمایی و اجرای 100 عدد تابلوهای انتظامی و ساماندهی و بهسازی بیش از 300 عدد تابلو در منطقه یک شهرداری اصفهان اشاره کرد.
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: اصلاح و تعمیرات بیش از 100 نقطه تجهیزات ترافیکی، ایمنی‌سازی موانع صلب در سطح منطقه، تیرهای چراغ برق و درختان بیش از 100 نقطه، اجرای 15 نقطه سرعت‌گیر لاستیکی جهت ایمنی‌سازی، اجرای گل‌میخ جهت ایمن‌سازی گذرگاه عابر پیاده، همچنین تعداد هزار عدد گل‌میخ بخشی دیگر از فعالیت‌های این اداره برای ستاد مهر است.
رضی‌زاده با اشاره به اقدامات فرهنگی ستاد مهر شهرداری منطقه یک اصفهان درباره نقش مهم سیستم روشنایی در ایمن‌سازی حمل‌ونقل شهری تصریح کرد: اجرای 15 نقطه روشنایی و آشکارسازی گذرگاه‌های عرضی و عابر پیاده جهت ایمنی سازی عابران پیاده، اصلاح روشنایی ایستگاه‌های مسیر ویژه اتوبوس شیخ بهایی و مسجد سید، اجرای روشنایی سایبان ایستگاه اتوبوس ازجمله فعالیت‌های اداره حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک اصفهان به‌مناسبت آغاز فعالیت ستاد مهر در اصفهان است که انجام این پروژه‌ها موجب شده میزان تصادف‌ها و سانحه رانندگی در این منطقه کاهش پیدا کند.
وی با اشاره به نقش مهم سیستم روشنایی در ایمن‌سازی حمل‌ونقل شهری تصریح کرد: اجرای 15 نقطه روشنایی و آشکارسازی گذرگاه‌های عرضی و عابر پیاده جهت ایمنی‌سازی عابران پیاده، اصلاح روشنایی ایستگاه‌های مسیر ویژه اتوبوس شیخ بهایی و مسجد سید و اجرای روشنایی سایبان ایستگاه اتوبوس از جمله فعالیت‌های اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه یک شهرداری به‌مناسبت آغاز فعالیت ستاد مهر در اصفهان است.
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با تأکید بر فرهنگ‌سازی جهت استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی و کاهش ترافیک اضافه کرد: ایمنی‌سازی جناقی‌ها، اجرای استند دوچرخه در مدارس بخشی از اقدامات زیر ساختی برای کاهش و روان‌سازی ترافیک در آغاز سال تحصیلی بوده که توسط این اداره صورت گرفته است، اما در کنار آن هماهنگی جهت برنامه زنگ مدرسه و برنامه‌های فرهنگی ترافیکی بخشی از اقدامات فرهنگی ستاد مهر شهرداری منطقه یک در آغاز سال تحصیلی است.
رضی‌زاده ادامه داد: در کنار اقدامات فرهنگی اداره حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک اصفهان، اقدامات زیر ساخت دیگری به مناسبت آغاز سال تحصیلی و فعالیت ستاد مهر انجام شده است که می‌توان به نصب بنر و لمپوست بازگشایی مدارس، رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری محدوده مدارس، نظافت و پاکیزگی ویژه محیط اطراف مدارس نصب و یا افزودن مخازن پسماند تر و خشک در معابر منتهی به مدارس، امحای تمام دیوار نوشته‌های سطح شهر به‌ویژه طرح‌ها و دیوار نوشته‌های غیر قانونی دیوارهای مدارس اشاره کرد.
وی با اشاره به اقدامات محیط زیستی برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر در آغاز سال تحصیلی تاکید کرد: نظافت و پاک‌سازی مادی‌ها و انهار به‌طور ویژه، نظافت و شست‌وشوی مبلمان شهری ایستگاه‌های اتوبوس، تابلوهای ترافیکی، جداول پل‌های عابر پیاده، نرده‌ها و مخازن پسماند تر و خشک و المان‌های شهری، پاک‌سازی و رنگ‌آمیزی تمام پانل‌های منصوبه در سطح شهر و نصب پانل‌های جدید، لایروبی کلیه زهکشی‌های سطحی (آب‌روها) و زیر دهانه پل‌ها، کانیووها و ساماندهی آن‌ها بخش دیگری از اقدامات این اداره به‌مناسبت آغاز فعالیت ستاد مهر است.
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: پاک‌سازی زمین‌های بایر، همیاری در بارگیری نخاله‌های مدارس سطح منطقه، شست‌وشوی اثرات شیرابه در معابر عمومی شهر به‌ویژه معابر منتهی به مدارس، هماهنگی درباره جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر و پیاده‌روهای شهر به ویژه معابر منتهی به مدارس طبق ضوابط، جمع‌آوری ویژه سگ‌های ولگرد از محلات و معابر شهر، طعمه‌گذاری معابر سطح منطقه علیه جوندگان موذی، هرس و فرم‌دهی پرچین‌های مورد نظر به‌ویژه معابر منتهی به مدارس جهت زیبایی منظر، بهبود و ایمنی تردد دانش آموزان، خشکه‌بری و رفع خطر درختان خطر آفرین در اطراف مدارس و مسیرهای ویژه تردد دانش آموزان از دیگر اقدامات اداره حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک بود که به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید انجام داد.
کد خبر 787452

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/848547/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مسئله بچه‌های مسئولین

حمله «جوان» به «فراستی»: مسعود جان! سفره امریکا چرب‌تر بود؟!

آدم‌کشی با اسلحه

گزارش «سازندگی» درباره حضور مهاجران افغانستانی‌ در تهران

تفنگ‌های حقیقی و خواهرهای دلتنگ

کمترین درد با پیوند کلیه به روش نوین

رابطه مستقیم غذا با انواع بیماری ها

جهان بر چهار پایه استوار است

قیمت خرید تضمینی دانه‌های روغنی مشخص شد

قهرمانان ورزشی استان در گود مهر و معرفت

تراکتور‌های کشاورزی به جی پی اس مجهز می‌شوند

نیاز مبرم به تمامی گروه‌های خونی در استان فارس

برگزاری المپیاد ورزشی فرزندان، کارکنان و سربازان زندان‌های فارس

جزئیات طرح پلیس راهور تهران برای اول مهر

مهم‌ترین تفاوت بین آلرژی و عفونت

درمان افسردگی با طلای سرخ

بیماری‌های شایع در فصل پاییز

خطرات دود سیگار و قلیان برای کودکان

چند خوراکی مفید برای تقویت ریه‌ها

نکاتی درباره سرطان‌های دستگاه گوارش

آرتروز و موضوع مهم نماز ‌

چطور در سریعترین حالت وزن کم کنیم؟

راهکارهای موثر برای تقویت ریه‌ها

درمان افسردگی با غذاهای ایرانی

ادعایی درباره یک فرد جدید در ماجرای وام‌های نجومی

انتقاد وزیر اقتصاد از بدقولی روسیه برای سرمایه‌گذاری در ایران

فروش فوق العاده کامیون فورس محصولات بهمن دیزل ویژه نمایشگاه خودروی مشهد +جدول قیمت

بخشودگی جرائم مالیاتی در صورت پرداخت بدهی تا 29 شهریور تمدید شد

هفته وحدت نقطه عطف برای همه مسلمانان جهان

8 پروژه عمرانی و خدماتی در فشافویه به بهره‌برداری رسید

3 انتصاب جدید در هیئت فوتبال استان فارس

انتقاد روزنامه اصولگرا از انتصابات دولت پزشکیان

نگران برای وفاق

شرط وفاق باور به «حق برابر شهروندان» است

روش‌های درمان لنف ادم

آلرژی غذایی و ارتباط آن با سیستم ایمنی بدن

مصرف مداوم دمنوش‌های گیاهی ممنوع!

استفاده از آستین کشی بعد از جراحی لنف

نکاتی مهم در مورد مصرف مکمل‌ها در کودکان

آخرین فرصت خرید اینترنت تابستانی ارزان با تعرفه ویژه

نظرات جدید کارشناسان درباره قیمت اتریوم

رییس اتاق تهران: همه کشورهای دنیا غیر از جیبوتی که جمعه تعطیل است، شنبه و یکشنبه تعطیل هستند

مشترکات امت اسلامی عامل همگرایی است

حاشیه‌های دیدار امروز جمعی از علما و بزرگان اهل سنت کشور با رهبر انقلاب |‌ تصاویر

مدرسه تاریخی22 بهمن ارومیه میزبان شاعران و دوستداران شعر و ادب

بزرگترین مراسم مولودی‌خوانی کشور در دیار وحدت شیعه و سنی

ماجرای بمب کشف شده در روستای امیرایوب استان فارس چه بود؟

آنچه بر روغن‌نباتی نرگس شیراز گذشت

بازگشت ایران به راهبرد صبر استراتژیک

تخم لق زنگزور؛ پهلوی‌ها با واگذاری آرارات ضربه تاریخی به ایران زدند