پیام فارس

آخرين مطالب

بومی‌سازیِ تیم‌های پایه اولویت باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز اجتماعي

بومی‌سازیِ تیم‌های پایه اولویت باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز
  بزرگنمايي:

پیام فارس - قائم مقام باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز از بومی سازی تیم‌های پایه به عنوان اولویت این باشگاه یاد کرد و از آغاز استعدادیابی در نقاط مختلف استان خبر داد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حاتم احمدی که با حکم فرماندهی سپاه فجر استان فارس، رسما به عنوان قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز منصوب شد، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از اعتمادی که سردار بوعلی، سرهنگ کریمی و اعضای هیئت مدیره به بنده داشتند تشکر می‌کنم و خوشحالم که می‌توانم همچون گذشته در خدمت این باشگاه ارزشی فوتبال کشور باشم.
وی در خصوص سوابق خود در باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: از حدود یک دهه پیش در تربیت بدنی باشگاه فعالیت داشتم و چندسال به عنوان مدیر اجرایی فجرسپاسی افتخار خدمتگزاری به این تیم محبوب را داشتم. زمانی هم که تیم به لیگ برتر رفت، به عنوان معاون اجرایی انجام وظیفه می‌کردم. هم در رده‌های سنی پایه و هم در رده بزرگسالان، پیگیری امور سربازان، امور داخلی و اداری باشگاه به عهده بنده بود و از ته دل خوشحالم که تا جای ممکن، توانسته ام به این باشگاه خدمت کنم.
قائم مقام باشگاه فجرسپاسی افزود: سال گذشته هم با نظر هیئت مدیره، بنا شد که بنده به عنوان قائم مقام باشگاه به فعالیت خود ادامه دهم که امسال هم با حضور سرهنگ کریمی مدیرعامل جدید باشگاه و با حکم سردار بوعلی، این حکم تصویب و صادر شد.
احمدی از بومی‌گرایی به عنوان یکی از برنامه‌های جدی مدیریت فجرسپاسی نام برد و گفت: طی جلساتی که داشتیم، بنا بر این شد که تیم‌های پایه به طور کامل بومی سازی شود. البته بومی سازی را برای تیم بزرگسالان هم در نظر داریم و قطعا با ادامه روند بومی سازی و کار جدی روی تیم‌های پایه، می‌توانیم هر ساله چند بازیکن را به تیم‌های امید و بزرگسالان تزریق کنیم و به مرور این بومی‌گرایی به تیم‌های بزرگسالان هم تعمیم داده شود.
وی افزود: در دهه‌های گذشته، باشگاه فجرسپاسی به کارخانه بازیکن‌سازی فوتبال کشور معروف بود و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که فجر را دوباره به یک باشگاه بازیکن‌ساز تبدیل کنیم. در این راستا، نخستین برنامه استعدادیابی را دیروز، پنجشنبه در شهرستان کازرون با حضور بازیکنان جوانان و امید شهرستان‌های کازرون، نورآباد و مناطق اطراف برگزار کردیم و چند بازیکن خوب هم توسط مربیان ما شناسایی شده اند. در ادامه هم همین برنامه در جنوب، شمال و سایر مناطق استان ادامه خواهد داشت و فکر می‌کنم این استعدادیابی و سرمایه گذاری روی این استعدادها، خدمت بزرگی به فوتبال فارس خواهد بود.
قائم مقام باشگاه فجر شهید سپاسی در پاسخ به سوالی که توسط برخی هواداران در خصوص احتمال سرباز شدن بازیکنان ملی مثل علیرضا بیرانوند و جذب آنها توسط باشگاه شیرازی مطرح شده بود، اظهار کرد: در این مورد ستاد کل نیرو‌های مسلح تصمیم گیری خواهد کرد، اما مدیریت باشگاه فجرسپاسی و در راس آن سرهنگ کریمی با جدیت مشغول پیگیری امور نقل و انتقالات، از جمله وضعیت بازیکنان سرباز هستند و در روز‌های باقی مانده نیز تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نفرات را در لیست نهایی باشگاه برای فصل جدید قرار دهیم.
وی از جذب چندین بازیکن لیگ برتری توسط باشگاه فجرسپاسی در فصل نقل و انتقالات خبر داد و گفت: با نظر مدیریت و کادر فنی باشگاه، بازیکنان خوبی را از لیگ برتر فوتبال کشور جذب کرده ایم که همگی آنها در صحبت هایشان، حضور در باشگاه فجر شهید سپاسی را افتخار خود دانسته و با اشتیاق با این باشگاه قرارداد امضا کردند.
احمدی در خصوص آخرین وضعیت محمدحسین مفتاحی، مدیرعامل فصل گذشته باشگاه فجر که در اواسط تیرماه دچار سانحه رانندگی شد، گفت: آقای مفتاحی یکی از انسان‌های فعال و زحمتکش باشگاه بود که متاسفانه در سفر به تهران، شب هنگام دچار اتفاق ناگواری شد. همسر ایشان در این حادثه جان سپرد که صمیمانه به خانواده شان تسلیت می‌گوییم. آقای مفتاحی هم که چند روز در کما به سر می‌برد، خوشبختانه از این حالت خارج شد، اما همچنان در بیمارستان اصفهان تحت مراقبت است و باید دو عمل دیگر روی او انجام شود. دعا می‌کنیم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و خداوند سایه او را بالای سر دو فرزندش حفظ کند.
وی همچنین از افزایش ارتباط باشگاه فجرسپاسی با اصحاب رسانه و پیشکسوتان فوتبال خبر داد و گفت: تجربیات پیشکسوتان و اصحاب رسانه برای ما ارزشمند است و سعی داریم که با برگزاری جلسات مداوم با این عزیزان، از پیشنهادت و انتقادات آنها در جهت رفع ایراد‌های احتمالی استفاده کنیم.
قائم مقام باشگاه فجر شهید سپاسی در پایان گفت: با حمایت هواداران و همت مسئولان استان، به خصوص فرماندهی سپاه فجر استان فارس، امیدواریم بتوانیم این تیم را به لیگ برتر بازگردانیم. سردار بوعلی یک مدیر فوتبال‌دوست است که با وجود مشغله‌های فراوان، همواره امور باشگاه را پیگیری و رصد می‌کند. سرهنگ کریمی مدیرعامل باشگاه نیز از انسان‌های فعال و ورزش‌دوست است که برای ساختن یک تیم منسجم، تمام تلاش خود را به کار گرفته است. باشگاه فجر شهیدسپاسی مزین به نام یکی از شهدای والامقام و خوشنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و خدمت به چنین باشگاهی برای هر کسی افتخار است.
انتهای پیام/424

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/833735/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزایش گشت نظارت بر نوشت افزار در آستانه مهر ماه + فیلم

ستاره اهل موریتانی جانشین نیازمند شد!

موفقیت پومسه‌رو‌های فارس در لیگ برتر و جام نشاط

بزرگ‌ترین شگفتی سال خاورمیانه

‌مقبره فرزند وکیل الرعایای شیراز سر و سامان می‌گیرد

آسیب خاموشی برق به شرکت‌های تولیدی و صنعتی کازرون

رقابت با همسایه طماع

رانت مومنانه

پزشکیان خاتمی نیست

عصرایران نوشت: از بازرگان تا عشقی!

پارالمپیک 2024 | باورنکردنی؛ مدال طلای صادق بیت سیاح به دلیل نشان دادن پرچم اهل‌ بیت پس گرفته شد!

رکوردزنی تهران در آمار شاغلان فقیر

تصورتان از تایلند چیست؟

نفی دوقطبی‌سازی

قحطی بنزین در شهرهای شمالی

اولین اظهارنظر مدیرعامل تلگرام پس از آزادی

اعلام خط قرمز ایران

سد بلند بازدارندگی حزب‌الله لبنان

دانستنی های جالب درباره کف پا

تحلیل مسعود نیلی از ترس مواجهه با ناترازی‌های اقتصاد ایران

بی‌تفاوتی بازار به استعفای عشقی

عکس/ قدیمی ترین اسیر عراقی در ایران

‌ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های کشاورزی در طرح از مزرعه تا سفره فارس

برگزاری یادواره شهدا روستای رزمنجان رامجرد

(تصاویر) شوق خرید اول مهر در بازار تهران

اثر مخرب برخی ورزش‌ها در سنین رشد

آسیبی که مصرف خودسرانه مکمل به بدن می‌زند

علت اصلی بالا رفتن کلسترول چیست؟

چرا دست‌ها و پاهای ما خواب می‌روند؟/ 10 علت شایع گزگز دست و پا

وزیر تعاون: یارانه 13 هزار معلول به‌زودی پرداخت می‌شود

تحلیل احمد میدری از خطای بزرگ ایران در مسیر توسعه

سخنگوی مرکز مبادله: بیش از 25 هزار قطعه سکه فروخته شد

اولین مصاحبه تصویری نکونام بعد از جنجال‌های اخیر | حمله تند به هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل استقلال | من این بازیکن را نمی‌خواهم + ویدئو

برگزاری دوره آموزشی ایمنی در برق ویژه نیرو‌های آتش نشانی فسا

آسفالت 70 هزار متر‌مربع از معابر روستایی تایباد

تشکیل 46 پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی حاجی آباد

توقیف بیش از 64 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شیراز

هر آنچه که باید درباره سکته مغزی بدانیم

چه زمانی مفاصل نیاز به عمل جراحی دارند؟

راهکاری برای علاقه‌مند کردن کودکان به حضور در سر سفره غذا

اولویت مسکنی خانم وزیر با چرتکه مرکز آمار

روایت تجارت نیوز از رکوردشکنی تعداد و مبلغ تراکنش های بانکی

بازسازی تالار 25 ساله حافظ

خنجر روس‌ها را کُند کنید

شمال؛ مسافران گرفتار کمبود بنزین، ترافیک و اقلام اساسی

راهکار درمانی ریزش موی سکه‌ای

تکذیب ورود بیمار مبتلا به آبله میمونی به ایران

اصلاحات مورد نیاز در سبک زندگی برای افزایش قد

تحلیل سفیر اسبق ایران از سیاست دلارزدایی اقتصاد ایران

صحبت های رئیس سازمان برنامه و بودجه از تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی