پیام فارس

آخرين مطالب

از کشف لوازم یدکی قاچاق تا دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی اجتماعي

از کشف لوازم یدکی قاچاق تا دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی
  بزرگنمايي:

پیام فارس - ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌های جمعی قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف 40 میلیارد لوازم یدکی قاچاق، توقیف پژو با 70 کیلوگرم حشیش، دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی، دستگیری عاملان تیراندازی و... مشاهده می‌شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان فارس امروز، 13 تیرماه از کشف تعداد زیادی لوازم یدکی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی کازرون ـ شیراز به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
احمدرضا خرم ادامه داد: در بازرسی اولیه مشخص شد این خودرو حامل لوازم یدکی قاچاق است که جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.
وی گفت: در بازرسی دقیق از این خودرو، 5 هزار و 379 عدد انواع لوازم یدکی قاچاق و فاقد مدارک قانونی، کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس افزود: ارزش محموله قاچاق کشف شده، 40 میلیارد ریال برآورد شده است.
توقیف پژو با 70 کیلوگرم حشیش در شیراز
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف 70 کیلوگرم حشیش در نتیجه تعامل اطلاعاتی با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، در شهر شیراز خبر داد.
عبدالرضا ضربت اظهار کرد: در راستای تعامل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، کسب خبر گردید که فردی قاچاقچی قصد دارد به وسیله یک دستگاه خودرو پژو 405 مقادیری مواد مخدر را به شهر شیرازانتقال و تحویل دهد.
وی افزود: موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفت و پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل حضور فرد قاچاقچی در یکی از محله های شهر شیراز شناسایی شد.
ضربت افزود: بلافاصله مأموران با هماهنگی مرجع قضائی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از خودرو پژو 405 متعلق به فرد قاچاقچی، 70 کیلوگرم حشیش کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در این راستا فرد قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
دستگیری عامل قدرت نمایی با اسلحه در زرین دشت
فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت از دستگیری فردی که با اسلحه اقدام به قدرت‌نمایی می‌کرد، خبر داد و گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای شهرستان با اسلحه شکاری اقدام به قدرت‌نمایی و تیراندازی می‌کند، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
حمیدرضا صالحی‌فرد افزود: با حضور پلیس و در عملیاتی مقتدرانه فردی که اقدام به تیراندازی و باعث ناامنی شده بود، دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز که با آن تیراندازی و قدرت‌نمایی کرده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، افزود: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.
دستگیری سارقان مشاعات ساختمانی با 20 فقره سرقت در شیراز
فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق مشاعات ساختمانی با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات مجتمع‌های مسکونی برخی مناطق شهر، دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی ماموران کلانتری 19 بوستان قرار گرفت.
اسماعیل زراعتیان افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی دو سارق که با ترفندی خاص وارد مجتمع های مسکونی می‌شدند و اقدام به سرقت پمپ و کنتور آب، اموال موجود در انباری و پارکینگ ها می‌کردند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان تعدادی اموال سرقتی کشف شد، گفت: سارقان در تحقیقات به 20 فقره سرقت اموال مشاعات ساختمانی اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
عامل تیراندازی دستگیر شد
فرمانده انتظامی کوار از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از محله‌های شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سیدرحمان هاشمی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی از وی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات مالی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/827125/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حضور مردم اهل تشیع و تسنن تایباد در انتخابات

ترکمن‌های اهل سنت گلستان درباره انتخابات چه گفتند؟

فرمانده انتظامی فارس: حضور مردم خود امنیت ساز است

استاندار فارس: افزایش قابل توجه مشارکت در فارس

6 نکته درباره یک پیروزی: با رئیس جمهور منتخب ملت همراهی کنید؛ ایران ما به "مهر و مرهم" نیاز دارد / MRI نظام را بایگانی نکنید

6 نکته درباره یک پیروزی: با رئیس جمهور منتخب ملت همراهی کنید؛ ایران ما به "مِهر و مَرهم" نیاز دارد / MRI نظام را بایگانی نکنید

افزایش میزان مشارکت در انتخابات در فارس / انتخابات بدون مشکل برگزار شد

شرکت پرشور در انتخابات نشانه پشتیبانی از جمهوری اسلامی است

نرخ بهره بانکی تغییر کرد

پایان مهلت رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری

10 فایده گریه کردن

حضور مردم فارس در انتخابات پرشور است

بهترین نسخه برای تقویت مغز

پیش بینی قیمت دلار 16 تیر 1403

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 16 تیر 1403

صحت‌سنجی آمار وزیر نفت

موج دوباره مشارکت مردم در دیار خاوران + فیلم

مشارکت مردم اردکان، میبد و شاهدیه در انتخابات

استقبال عشایر آباده و آتش نشانان شیرازی از صندوق های سیار رای

دعوت مادر شهید اهل بجنورد از مردم برای حضور در انتخابات

صندوق رای‌گیری استان بوشهر در خلیج‌فارس

حضور پرشور اهل سنت شیراز پای صندوق‌های رأی+فیلم

گزارش میدانی مهر از فرایند اخذ رأی در گلزار شهدای بندرعباس

فیلم/پیرمردی آباده ای با بیش از یک قرن سن، رای خود رابه صندوق انداخت

پلاتوی خبرنگار مهر از صف های شلوغ انتخابات در مازندران

ترکمن‌های اهل سنت گلستانی درباره انتخابات چه گفتند؟ + فیلم

رای دادن پدر شهید با 96 سال سن در استهبان

افزایش قابل توجه مشارکت در فارس

بانوی 121 ساله قشمی رای خود را در صندوق انداخت

فیلم|ساعات پایانی رأی‌گیری در آرامگاه حافظ

حضور مردم حاجی آباد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

لامردی‌ها ولایتمداری خود را با مشارکت در انتخابات امضا کردند

چگونه قمار انتخاباتی ماکرون اروپا را در بحران فرو برد؟

پدیده نادر جرمی کوربین

مصرف ویتامین‌ها در این ساعت معجزه می‌کند!

مضیقه تحریم؛ ضرورت احیای برجام و نجات اقتصاد ایران

دردی که علامتی نداره!

نوشیدنی های خنک مناسب در سن بلوغ

خروج سرمایه گذاران از بازار خودرو

مداحان باید ادب و آداب ذکر اهل بیت(ع) را رعایت کنند

افزایش 6.2 درصدی مشارکت در فارس تاکنون

رئیس جمهور آینده نخبگان کُرد و اهل سنت را بکار گیرد/ رئیس جمهور باید درد آشنا و آگاه به مسائل مردم باشد

فیلم/ حضور کلیمیان شیراز پای صندوق رای؛ جلوه اتحاد ملت ایران

مردم ما اهل بصیرت هستند

افزایش 6.2 درصدی مشارکت در فارس

انتخابات حق و فرصت پیشرفتِ کشور است

چای رو با شیر بخوریم؟

عوامل موثر در ایجاد استرس و اضطراب

رئیس‌کل بانک مرکزی: پرداخت ارز اربعین امسال به صورت دینار است

پسته آمریکا جای ایران جا خوش کرد