پیام فارس

آخرين مطالب

پزشکیان: نه اهل دعوا و نه رفتن زیر بار حرف زور هستم اجتماعي

پزشکیان: نه اهل دعوا و نه رفتن زیر بار حرف زور هستم
  بزرگنمايي:

پیام فارس - نامزد چهارهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش فرهنگیان حامی خود گفت: همیشه با مردم بودم و سعی کردم مردمی بمانم و نه اهل دعوا‌ هستم و نه رفتن زیر بار حرف زور.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، مسعود پزشکیان روز سه‌شنبه در جمع فرهنگیان حامی خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: اگر رای شما را بگیرم به دنبال کار شما خواهم بود.
نه به دنبال اسم و رسم بودم و نه قدرت به عنوان یک ایرانی نگران آینده ایران هستم.
وی با تاکید براینکه تاکنون هیچ‌وقت طرف قلدر و زورگو نبوده و طرف مردم بوده‌ام، گفت: در تمام این‌سال‌ها تغییر د رفتار خودم ایجاد نکردم. آنچه مرا مجاب کرد در انتخابات شرکت کنم این بود که برای آینده ایران به عنوان یک انسان نگرانم. این نگرانی آینده را تیره و تار نشان می‌دهد اگر ما دست به دست هم ندهیم در برابر مسیری که ما را به سوی این تاریکی می‌برد، برنامه نداشته باشیم.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر من به اینجا رسیده‌ام حاصل زحمت‌های معلمان است گفت: هنوز تاثیر معلمان کلاس اول و دوم را فراموش نکردم که به من نحوه چگونه بودن، چگونه رفتار کردن و چگونه فکر کردن را آموزش دادند.
پزشکیان با اشاره به اینکه زندگی من در صورت رای شما، تنها به پیگیری مطالبات شما خواهد بود، تصریح کرد: هرگز به دنبال جایگاه و پست و مقام نبوده‌ام. 
پزشکیان افزود: دنبال پول و پست نرفتم و سعی کردم به مردم خدمت کنم الان می‌خواهیم برای مملکت آینده‌ای شکوفا و پربرکت شکل دهیم. باور و یقین من این است که اگر قرار است مملکت درست شود بدون مدرسه‌ای که در آن خلاقیت نقادی کارهای تیمی و مشارکت وجود نداشته باشد انجام شدنی نیست، اگر می‌خواهیم مملکت درست شود باید مدرسه‌های ما درست شود و برای این منظور حاکمیت باید مدرسه را ببیند، هم تجهیزات و هم معلمان را مورد توجه قرار دهد تا جز شغل معلمی دغدغه دیگری نداشته باشند.
وی گفت: من این قول را به شما می‌دهم که اگر روزگاری به قدرت رسیدم مهم‌ترین اولویت من رسیدگی به مدارسی باشد که از نظر امکانات و تجهیزات و فضا وضعیت نامناسبی دارند. این قول را شما می‌دهم تا جایی که می‌توانم وضعیت معیشتی معلمان را سامان دهم، این قول را به شما می‌دهم که مشکلات مختلف و عدیده بازنشستگان را حل کنم تا حداقل در حوزه دارو و درمان که یکی از معضلاتی است مشکلی نداشته باشند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه می‌توانم این قول‌ها را به شما بدهم، گفت: اگر بخواهم قول‌های بزرگتر بدهم باید با هم و به کمک هم اقدام کنیم و مملکت را درست کنیم.

پیام فارس

پزشکیان با تاکید بر اینکه رسالت معلم تربیت نسل‌های آینده است، گفت: در رابطه با دغدغه‌های مطرح شده در نشست همه این موارد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با کمک شما قابل درست شدن است. 40 سال است در کشور شعار می‌دهیم من نمی‌خواهم برای شما شعار بدهم اما به شما قول می‌دهم هر اندازه در اختیارم است برای مشکلات و گرفتاری‌های شما بجنگم.
وی تصریح کرد: مشکل نسل زد ما هستیم، این نسل تغییر می‌خواهد و ما تغییر نکرده‌ایم او نوآوری می‌خواهد و ما نوآور نشده‌ایم اگر حرف آنها را درک کنیم نسلی جدا از ما درست نخواهد شد. اگر مدرسه و آموزش و معلمان ما باور و اندیشه تغییر در خود به وجود بیاورند می‌توانند با این نسل دوست شده آنها را آموزش دهند.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما معلمان مطالبه‌گر هستید و باید پشت کسی بایستید که مطالبات شما را پیگیری کند. اگر مطالبه‌گر باشید اما کسی را نداشته باشید که حرف شما را در بالا بزند با باتوم و زندان با شما برخورد می‌کنند.
پزشکیان گفت: من این وعده را به شما می‌دهم که اجازه ندهم نیروهای امنیتی و حراستی کارهایی را انجام دهند که در حال حاضر انجام می‌دهند. اگر شما به صحنه بیایید این صحنه می‌تواند تغییر کند اما اگر در صحنه انتخابات حاضر نشوید نمی‌توانید ادعا هم داشته باشید و یا در کف خیابان باید این ادعاها را مطرح کنید و ممکن است رفتارهای ناشایست با شما انجام گیرد.
وی تصریح کرد: به ما کمک کنید تا دنبال مطالبات شما در دولت، قوه قضاییه و مجلس و بخش‌های امنیتی باشیم.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من می‌توانم مدارس دولتی را به شدت ارتقا دهم تا تنه به تنه مدارس خصوصی و آنچنانی زند و ما این توان را داریم و می‌توانیم این کار را با وزرایی که متخصص هستند مشورت کرده و انجام دهیم. 
پزشکیان با تاکید بر اینکه من با شما می‌توانم تصمیم بگیرم و دغدغه‌های شما را حل کنم، تصریح کرد: اما اینکه ما بنشینیم و عده‌ای تصمیم بگیرند بقیه آن را نپذیرند با همین وضعیت الان مواجه می‌شویم. 
وی گفت: برای اینکه مملکت بتواند پیشرفت کند باید اختلافات را کم کنیم، با تنش نمی‌توانیم مملکت را درست کنیم. من می‌توانم در مقابل برادرانی که حرف های غیرمنطقی و خارج از اصول به من می‌زنند، جواب دهم، می‌توانم پرونده‌های آنها را در بیاورم چون پرونده خیلی از آنها را دارم یعنی برای من آورده‌اند، ولی اینکه در صدا و سیما «بگم بگم» راه بیندازیم خوب نیست.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تصریح این نکته که کشور را این بگم بگم‌ها به این حال آورده است، گفت: همه ما نقص‌هایی داریم و اگر به فکر ملت و مردم هستیم به جای حرف‌های بی‌ربط دست به دست هم دهیم و مشکل مملکت را حل کنیم.بارها گفتم کل زندگی من خانواده‌ام و قوم و خویش و دور و اطراف من را بگردند و اگر رانتی پیدا کردند که من از آن استفاده کردم هر بلایی خواستند سر من بیاورند که اگر می‌توانستند برای من پرونده بسازند تا الان ساخته بودند. 
پزشکیان اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه زندگی خود دانست و گفت: من صادق هستم، دروغ نمی‌گویم و وعده غلط نمی‌دهم ولی با تمام وجود معتقدم باید مشکل آموزش و پرورش را ریشه‌ای حل کنیم، روش آموزش و پرورش را اصلاح کنیم، فضاها را درست کنیم معیشت سلامت و بازنشستگی مردم را حل کنیم.
وی گفت: اگر مردم در صحنه باشند میتوانیم تحریم‌ها را حل کنیم و اگر تحریم‌ها را حل نکنیم کاسبان تحریم از آن سوء استفاده می‌کنند و پول‌هایی را گم و گور می‌کنند که کسی نمی‌فهمد. آنها نمی‌خواهند مردم زندگی کنند و در حالی است که اولین دغدغه حاکم باید این باشد که حل مشکل مردم را حل کند.

پیام فارس

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نمی‌توان در کشوری زندگی کرد که سرپرست خانوار شرمنده است، گفت: به عنوان کسی که در این مملکت زندگی می‌کنم و ادعای مسلمانی دارم پذیرش اینکه زندگی کارمندان مردم بازنشستگان معلمان گرفتار این تورم و گرانی باشد برایم ممکن نیست. مردم می خواهند زندگی معمولی داشته باشد و حاکمیت باید بستر آن را فراهم و آماده کند. 
پزشکیان گفت: ما اگر نتوانیم زندگی مردم را تامین کنیم این مشکلات روز به روز بیشتر می‌شود و با تلاش خواهیم کرد مشکلات تورم و تحریم را حل کنیم روابط خود با همسایگان را درست کنیم و در داخل هم به وحدت برسیم. 
در این همایش تعدادی از فعالان سیاسی از جمله سید محمد بطحایی، مرتضی حاجی، محسن حاجی میرزایی، سید کاظم اکرمی، وزرای پیشین آموزش و پرورش حضور دارند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/823308/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حضور گسترده در انتخابات، نمایش قدرت ملت ایران است

رای اولی های کیش، به پیش

20 شعبه ثابت و 5 شعبه سیار آماده برگزاری انتخابات در کیش

معرفی یک رژیم غذایی موثر برای مبتلایان به دیابت نوع 2

اوقات شرعی شیراز، فردا هفتم تیر

روایت مهر از سفر «سعید جلیلی» به مشهد الرضا(ع)

آخرین تلاش برای اجماع اصولگرایان؛ جلیلی مهر شکست را کوبید؟ | فیلم

وزیر معزول

مواد غذایی موثر در درمان یبوست کودکان

امشب، واریز مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری به حسابشان

کمک دو هزار میلیاردی صندوق ملی مسکن به مسکن مهر پردیس

حق‌مداری ویژگی فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری

قول ویژه هلدینگ به بازیکنان استقلال

راه‌اندازی خط تولید روغن موتور در پالایشگاه شیراز

رفتن به دور دوم، کار اصولگرایان را سخت خواهد کرد

روایت مهم پورمحمدی از «زیان سنگینی که تندروها به اقتصاد ایران زدند»

فرمول ابن سینا معجزه ضد عطش

آیت‌الله سعیدی: منتخب مردم نباید از دشمن بترسد

تشکیل پرونده قضایی برای پیمانکاران متخلف مسکن مهر در رفسنجان

سفر سعید جلیلی به شیراز

شناسنامه رای‌دهندگان انتخابات مُهر نمی‌خورد

کاهش تدریجی دما برای فارس

خیال یوفا راحت شد: اسلواکی اهل تبانی نیست!‏

عبدی: رواج دروغگویی ریشه‌ای‌ترین علت بدبختی‌های ایران است

عدم قطعیت در مورد نفر دوم انتخابات

پاسخ روحانی به اتهام‌زنی نامزدهای جناح حاکم

اقدامات اورژانسی در افراد گرما زده

قیمت دلار در آستانه یک تصمیم‌

فارس از نگاه مطبوعات، چهار شنبه 6 تیر

پخت و توزیع غذای نذری در بخش شیبکوه فسا

شناسنامه رای‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری مُهر نمی‌خورد | تحت هیچ شرایطی یک فرد نمی تواند 2 بار رای دهد

آیین بزرگترین واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت در فارس

انتخاب ما باید در راستای اکمال دین و مأیوس کردن دشمن باشد

شهرستان خنج آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

فارس بیشترین سهم در واگذاری زمین

چشم‌انداز آینده سیاسی اقوام ایرانی و یک سوال از رئیس جمهور آینده

دروغ نمی‌گویم

حمله به پزشکیان در پوشش مناظره

توصیه های ساده برای رفع یبوست کودکان

مصرف این سبزیجات و میوه‌های  تابستانی شما را به وزن دلخواهتان می‌رساند

آمادگی پلیس فارس برای تأمین امنیت انتخابات

دعوت علمای اهل سنت استان بوشهر برای حضور مردم در انتخابات

نامه علمای اهل سنت به رهبر انقلاب برای انتخابات

بازنشستگان سرمایه‌های انقلاب و چراغ راه کارکنان هستند

انعقاد دو تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه شیراز

میزگرد رأی اولی ها در خبرگزاری مهر همدان برگزار شد

از توقیف 32 میلیارد ریالی کالا‌های قاچاق تا 12 کشته و مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در فارس

شناسنامه رای‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری مُهر نمی‌خورد

مهمانی یک کیلومتری عید غدیر در لارستان

رفا‌ه‌سنجی با شاخص «پراید»